صمد مرفاوی

پیشکسوت استقلال گفت: آقایان برای پرداخت مهریه زن دوم بازیکن پول دارند ولی حق پیشکسوتانی چون منصورخان و را می خورند.

 

به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ورزشی درخصوص اینکه سرانجام تکلیف مطالباتش از باشگاه استقلال چه شد،‌ توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* پس از 6 سال 130 میلیون طلبم پرداخت نشده است

همانطور که می‌دانید من 130 میلیون تومان از استقلال طلبکار بودم و با حکم کمیته انضباطی به ازای هر سال تاخیر در پرداخت 5 درصد هم باید جریمه به من پرداخت شود. متاسفانه 6 سال است که با باشگاه استقلال به نتیجه نرسیده‌ام و چند وقت پیش وقتی به باشگاه مراجعه کردم می‌خواستند نصف پول را به من بدهند. این مبلغ رقمی بود که من به اداره مالیات پرداخت کردم.

* بعد از 6 سال بی احترامی از حقم نمی گذرم

متاسفانه بعد از آن هیچ تماسی با من نگرفتند و 6 سال است از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گذشته و علاوه بر بی‌احترامی که به من شده بی‌قانونی هم صورت گرفته است. شاید اگر من را قبلا صدا می‌کردند، با آنها توافق می‌کردم اما بعد از گذشته 6 سال بی‌احترامی نمی‌توانم از حقم بگذرم.  الان دیگر نمی‌توانم ملاحظه کنم و باز هم می‌گویم که قانون‌گذار باید قانون را اجرا کند. 

* پول برای همه هست جز پیشکسوتان

مدیری که بابت مهریه زن دوم یک فوتبالیست پول پرداخت می‌کند و مطالبات من را نمی‌دهد باید جوابگوی قانون باشد. مدیری که به خاطر اعتصاب سال گذشته بازیکنان تیمش بلافاصله 30 درصد برای آنها تهیه کرده و به حسابشان می‌ریزد تا اعتصاب بشکند باید پاسخگوی قانون هم باشد. معلوم است که این نفرات پول امثال منصور پورحیدری را نمی‌دهد که حتی اموالش را به خاطر استقلال فروخته است. این آقایان وقتی حرمت پورحیدری را نگاه نمی‌دارند می‌خواهید حرمت من را نگه دارند؟ احترام به یک پیشکسوت در این فوتبال کجا است؟ ما هم برای استقلال زحمت کشیدیم و هفت سال است بی‌توجهی می‌بینیم. دریغ از یک تعارف خشک و خالی، چطور پول برای دیگران هست اما برای من نیست. من هم طبق قانون جلو می‌روم. 

* آقایان چرا دروغ می گویند و طلب من را صاف نمی کنند

فقط این را بگویم که پیگیر کارهایم هستم. آقایانی که می‌گویند بدهی‌ها را صاف کردیم من یکی از طلبکاران هستم چرا با من تسویه نشده است. آقایانی که مرتب می‌گویند تسویه حساب با طلبکاران 10 ساله استقلال انجام شده پس چرا با ما تسویه حساب نشده است. شاید اگر قبلا با من توافق می‌کردند من بخشی از پولم را می‌بخشیدم، اما حالا همه پولم را می‌خواهم. 

* استقلال کم کم همان تیم همیشگی می شود

بازی‌ها را می‌بینم و شرایط استقلال هم بد نیست، آرام آرام همه چیز تغییر کرده اما هنوز استقلال جا دارد تا به آن تیم همیشگی برسد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار