پژمان منتظری

مدافع باتجربه استقلال گفت: شفر نتایج خوبی گرفته و همه باید پشت تیم باشند، نه فقط اینکه اطراف تیم بیایند و به دنبال تبریک گفتن و گرفتن عکس سلفی باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پژمان منتظری کاپیتان با تجربه استقلال پس از پیروزی 4 بر یک استقلال مقابل مشکی‌پوشان در گفت وگو به خبرنگاران توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل مشکی پوشان؟

خدا را شکر بازی خوبی را مقابل مشکی‌پوشان انجام دادیم و موفق شدیم با نتیجه خوب این تیم را شکست دهیم. در این بازی پنج شش بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، با این حال توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

* بازی کردن در پست دفاع راست مقابل مشکی‌پوشان؟

قبلاً هم در پست دفاع راست بازی کرده‌ام. مهم نیست که در کجای ترکیب بازی کنم و همیشه همه توانم را به کار می‌بندم، در این بازی همه تلاشم را کردم و یک پاس گل هم دادم.

* بحث تمدید قرارداد شفر و اینکه هواداران درخواست ماندن این مربی را در استقلال دارند؟

من عادت به صحبت کردن ندارم، اما الان آمده‌ام تا درباره همین موضوع صحبت کنم. باشگاه استقلال بعد از سه چهار سال توانسته راهش را پیدا کند و الان آقای افتخاری فهمیده است که باید در باشگاه چه کار کند. افتخاری واقعاً تنهاست، من به کسی کاری ندارم. من با کسی به این تیم نیامدم و قرار نیست هم با رفتن کسی از تیم بروم، اما می‌گویم که الان همه باید کمک کنند. اکنون بازیکنان مشکل دارند، همه باید کمک کنند تا باری از روی دوش باشگاه برداشته شود. شفر نتایج خوبی گرفته و خوب کار کرده و در این وضعیت همه باید پشت تیم باشند، نه فقط اینکه اطراف تیم بیایند و به دنبال تبریک گفتن و گرفتن عکس سلفی باشند. همه باید به افتخاری کمک کنند و کارهایی را در جهت پیشرفت باشگاه انجام دهند.

* حواشی اخیر پیرو اظهارات شفر و اینکه مبلغ قرارداد دستیارانش را علنی کرده است؟

نمی‌دانم در این رابطه و راجع به مربیان گذشته تیم چه صحبت‌هایی شده است. آنها هم استقلالی بودند و برای تیم زحمت کشیدند. اکنون هم در این شش هفت بازی آخر اگر نتوانیم نتیجه بگیریم، انگار کاری نکرده‌ایم. ما هنوز نه در لیگ موفق شده‌ایم، نه در پلی‌آف آسیا و نه در جام حذفی قهرمان شده‌ایم. شفر نیاز به حمایت دارد، این مربی خوب کار کرده و طبیعی است که باید قراردادش تمدید شود، نه اینکه فقط هنگام بردها عده‌ای پیدای‌شان شود. هواداران در دو سه سال گذشته بسیار اذیت شدند و الان همه باید کمک کنند تا شرایط خوب ادامه پیدا کند.

* منظورت از کسانی که در باشگاه استقلال به دنبال سلفی گرفتن هستند چه کسانی است؟

من اسم نمی‌آورم و این کار درستی نیست، اما هر کسی که می‌تواند در این باشگاه کمک کند الان باید این کار را انجام دهد. در این چند سال بچه‌ها خیلی اذیت شدند و باید در بازی‌های باقیمانده همه چیز جبران شود. از مبالغ قرارداد بچه‌ها خیلی مانده است، اما می‌بینید که تاکنون هیچ حرفی نزده‌اند و کار خودشان را انجام داده‌اند. باز هم می‌گویم الان وقت کمک کردن است. مربی خوب کار کرده، تیم را متحول کرده و بازیکنی مثل تیام را به تیم ما آورده است.

* گفته می‌شود پیش از یکی از دیدارهای استقلال بین بهشاد یاورزاده و مهدی رحمتی درگیری به وجود آمده بود که باعث قهر یاورزاده شده است؟

بهشاد جزو دوستان خوب من است و اصلاً درگیری وجود نداشت و ندیدم که چه اتفاقی رخ داد. فقط رفتم و به او گفتم که چه اتفاقی افتاده است و آنها را از هم جدا کردم. نمی‌دانم این اخبار از کجا درز کرده و این اتفاق خیلی زشت است. مطمئناً باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است و باید این اتفاقات را درک کرد.

اخباررسمی باشگاه استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار