نیمه نخست بازی استقلال و الهلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان با برتری آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیمهای فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان از ساعت 20:15 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کویت به مصاف الهلال عربستان رفت که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. وریا غفوری تک‌گل این نیمه را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری (6 - میلاد زکی‌پور)، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مامه تیام

ترکیب الهلال: علی الحبسی، محمد البریک، عبدالله زوری، عبدالملک خیبری، یاسر الشهرانی، مهند فلاته، اشرف بن شرقی، محمد کنو، مختار فلاته، فهد الرشیدی، محمد جحفلی

روشن ایرماتوف ازبکستانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

دقیقه 6: پس از مصدومیت زودهنگام فرشید باقری، این بازیکن تعویض شد و میلاد زکی‌پور به جای او به زمین آمد. باقری به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود اما دوباره دچار مصدومیت شد.

دقیقه 9: سانتر بلند بازیکنان الهلال از سمت راست روی سر فهد الرشیدی فرود آمد. او توپ را برای بن‌شرقی فرستاد که ضربه سر بن‌شرقی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 14: در حالی که الرشیدی قصد داشت رو به بیرون پاس دهد، با تکل آرمین سهرابیان مواجه شد. توپ پس از برخورد با سهرابیان نزدیک بود وارد دروازه شود که راهی کرنر شد.

دقیقه 15: ضربه خطرناک جحفلی از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه سفیدپوشان استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 17: سانتر بازیکنان الهلال از راست به جحفلی رسید که ضربه چکشی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 19: شوت مختار فلاته در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان را مهدی رحمتی با پا به کرنر فرستاد.

دقیقه 27: پس از اینکه فرشید اسماعیلی مدافع الهلال را به زیبایی دریبل کرد،‌ پس از برخورد با همین مدافع متوقف شد که داور در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 36: سانتر بلند جپاروف از سمت راست با اشتباه یاسر الشهرانی همراه شد. توپ به وریا غفوری رسید و غفوری توپ را به تور دروازه الهلال چسباند.

دقیقه 43: شوت آرام الشهرانی از کنار دروازه شاگردان شفر به بیرون رفت و راهی به دروازه پیدا نکرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار