مامه بابا تیام و سرور جپاروف

با توجه به محرومیت تیم دوم پایتخت از نقل و انتقالات تابستانی، این روزها شایعات زیادی پیرامون ستاره های استقلال و عدم تمدید قراردادشان به گوش می رسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، از روز گذشته شایعات فراوانی از جانب رسانه های وابسته به تیم دوم پایتخت پیرامون سفر مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی استقلال به عربستان و عقد قرارداد با الهلال به گوش می رسد اما بر خلاف این ادعاها او هم اکنون در تهران حضور دارد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با ذوب‌آهن هنوز تهران را ترک نکرده و هنوز در مورد ‌آینده فوتبالی خود تصمیم جدی نگرفته است. ضمن اینکه فوق ستاره سنگالی استقلال بارها و بارها در صفحه خود در فضای مجازی و در مصاحبه هایش اعلام کرده در استقلال خوشحال است و قصد ترک این تیم را ندارد.

البته تیام این روزها پیشنهاداتی دارد که با توجه به درخشش و عملکرد استثنایی اش در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا امری عادی محسوب می شود.

با توجه به اینکه هنوز یک سال از قرارداد تیام باقی مانده با توجه به بندی که در قراردادش ذکر کرده برای جدایی باید با مسئولان باشگاه استقلال پای میز مذاکره بنشیند. تیام قرار است فردا یا روز دوشنبه تهران را ترک کند تا به تعطیلات برود.

به گزارش استقلال نیوز، از هواداران عزیز استقلال تقاضا داریم اسیر جوسازی های رسانه ای مافیای تیم دوم پایتخت که این روزها به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات تابستان توسط فیفا حال و روز خوبی ندارد، نشده و اجازه بدهند مدیران باشگاه استقلال در آرامش کامل برای تمدید قرارداد با ستاره های تیم(سرور جپاروف، مامه بابا تیام، امید ابراهیمی، وریا غفوری، سید مجید و سید حسین حسینی و..) مذاکره و برای خرید بازیکنان مدنظر وینفرید شفر اقدام کنند.

این جوسازی ها با توجه به قدرت گرفتن استقلال با وینفرید شفر  برگشتن ثبات به مدیریت این تیم، تنها و تنها برای حاشیه سازی و بر هم زدن آرامش مجموعه باشگاه استقلال است و بس.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار