غلامحسین مظلومی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از پیشکسوت تیم استقلال به عنوان یکی از ستارگان آسیا که شانس حضور در جام جهانی را به دست نیاورد، یاد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در گزارشی به ستارگان فوتبال آسیا پرداخت که با وجود درخشش در سطح آسیا و باشگاهی، شانس حضور در جام جهانی را نداشتند. غلامحسین مظلومی جزو ۶ ستاره آسیایی بودند که شانس حضور در جام جهانی را نداشت.

به جز شادروان غلامحسین مظلومی 5 بازیکن دیگری که اسامی آن ها در این گزارش آمده است عبارتند از: پارک سونگ هوا(کره جنوبی)، پائولینیا آلکانتارا(فیلیپین)، ند زلیچ(استرالیا)، کازیوشی میورا(ژاپ«) و یونس محمود(عراق).

غلامحسین مظلومی

به گزارش استقلال نیوز، سایت AFC در این گزارش درباره این پیشکسوت تیم استقلال نوشت:

خیلی وقت پیش از حکمرانی علی دایی در فوتبال ایران، غلامحسین مظلومی پادشاه فوتبال کشورش بود. او تیم ملی ایران را برای کسب دو قهرمانی اش در آسیا در سال های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ رهبری کرد. ولی شانس با او یار نبود و یک سال به اولین حضور تیم ملی ایران در جام جهانی یعنی ۱۹۷۸ از فوتبال خداحافظی کرد.

او در سطح باشگاهی اسطوره استقلال بود. او به همراه استقلال اولین قهرمانی خود در آسیا را در سال ۱۹۷۰ کسب کرد. او همچنین به همراه استقلال دوبار قهرمانی لیگ ایران را کسب کرد و دو بار عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرد.

خبرگزاری فارس

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار