پرویز مظلومی

سرمربی سابق استقلال گفت: کی روش دنبال قرارداد بلند مدت است و راضی به ادامه کار تا جام ملت های آسیا نخواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال و پیشکسوت این باشگاه، در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط خود در فصی آتی و وضعیت استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دوست دارم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم

من با چند تیم حرف زدم و حتی با برخی تیم‌ها در ابتدا به توافقاتی رسیدم، اما مهم این بود که به توافق نهایی دست پیدا کنیم که این اتفاق رخ نداد. شاید برنامه‌های ما به هم نزدیک نبود، ولی من دوست ندارم با هر شرایطی در لیگ برتر مربیگری کنم. در این مدت از لیگ برتر و لیگ دسته اول پیشنهاد داشتم، اما دوست دارم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم.

* استقلال و سپاهان مدعیان فصل آینده هستند

مدعیان پارسال، در فصل جدید هم می‌توانند مدعی باشند. به نظرم استقلال و سپاهان حرف اول را می‌زنند و شانس‌های اول هستند. پرسپولیس هم می‌تواند در بین مدعیان باشد، ولی کار این تیم نسبت به فصل گذشته سخت‌تر است.

* منتظر درخشش ملی پوشان هستیم

همه ایرانی‌ها منتظر درخشش ملی‌پوشان هستند. ما تیم خوبی داریم و کی‌روش هم کارش را خوب بلد است. این درست است که در گروه سختی قرار داریم، ولی می‌توانیم خودمان را در جام جهانی ثابت کنیم. ما خط هافبک و حمله خوبی داریم و فقط باید روی برخی ضعف‌ها در خط دفاعی کار کنیم تا از این ناحیه ضربه نخوریم. امیدوارم تیم ملی در روسیه نمایشی آبرومندانه داشته باشد.

* باید مربی بزرگی برای هدایت تیم ملی انتخاب شود

ما مربیان خوبی در دنیای فوتبال داریم که می‌توانند جانشین کی‌روش شوند. شما دیدید که زیدان در اوج از رئال مادرید رفت، چون احساس کرد که به سقف حضور در این تیم رسیده است. هاینکس هم برای بایرن مونیخ سه‌گانه آورد، اما از این تیم رفت.

* کی روش دنبال قرارداد بلند مدت است

کی‌روش قبول نمی‌کند که فدراسیون تا جام ملت‌ها با او قرارداد امضا کند و این مربی دنبال قرارداد بلندمدت است. به نظر من کی‌روش خدمت خود را به فوتبال ایران انجام داده و تمدید قرارداد طولانی با او منطقی نیست. اگر کی‌روش برود باید یک مربی بزرگ‌تر یا حداقل در سطح خودش بیاوریم.

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار