پرویز مظلومی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مدیران باشگاه قبل از جام جهانی با بازیکنانشان قرارداد می بستند، در حال حاضر به چنین مشکلاتی بر نمی‌خوردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص وضعیت فعلی این باشگاه، پیوستن امید ابراهیمی به الاهلی، نگرانی های هواداران استقلال و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال فصل خوبی را در پیش خواهد داشت

استقلال باید برای فصل جدید تیم خود را تقویت کند، بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد و مطمئنا با برطرف شدن مصدومیت چند بازیکنشان فصل خوبی را در پیش خواهند داشت.

* کادر فنی از جوانان استفاده بهینه کند

کادر فنی استقلال باید جدا از بازیکنان باتجربه ای که به خدمت می گیرد، یک عده جوان را هم پشتوانه تیم هستند جذب کند و با قراردادهای طولانی مدت از آنها به بهترین وجه استفاده کند، زیرا هم می تواند آن ها را به تیم های دیگر قرض دهد و هم از آنان که بازیکنان با انگیزه ای هستند استفاده بهینه ای کند.

* به امید ابراهیمی حق می دهم

باید به امید ابراهیمی حق بدهیم، او در سال های آخر فوتبالش است و می تواند با حضورش در قطر تا حدودی مسائل مالی خود را حل کند. البته من اعتقاد دارم اگر مدیران باشگاه قبل از جام جهانی با بازیکنانشان قرارداد می بستند، در حال حاضر به چنین مشکلاتی بر نمی‌خوردند.

* استقلال نمی تواند مثل تیم های عربی پول بدهد

مجید حسینی و امید ابراهیمی بازیکنانی بودند که در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند و تیم های غیر ایرانی خواستار آن ها شدند. البته من شنیدم استقلال هم خوب پول می دهد ولی بعید می دانم بتواند همانند کشورهای عربی به بازیکنانش پرداختی داشته باشد.

* تیام و جپاروف باید به استقلال برگردند

تیام و جپاروف به خاطر مشکلات مالی هنوز با استقلال قرارداد نبسته اند و اگر مدیران استقلال می خواهند فصل آینده هم موفق باشند باید به آنها پول داده تا آن ها هم به استقلال برگردند.

استقلال نباید این بازیکن باتجربه را به راحتی از دست بدهد. او می تواند در طول فصل کمک موثری برای استقلال باشد و با رهبری خود در زمین، عصای دست کادر فنی خواهد بود.

* هواداران نگران استقلال نباشند

هواداران نگران نباشند. استقلال می تواند در لیگ داخلی موفق باشد. استقلال بزرگ است و به بازیکنان بزرگ نیاز دارد و مطمئنا باشگاه هم به دنبال این است که بازیکنان بزرگ خود را حفظ کند. اگر چه مدیران استقلال جواب تلفن من را هم نمی دهند اما امیدوارم تلاش کنند و یک استقلال موفق را در فصل آینده شاهد باشیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار