مجتبی جباری

هافبک محبوب استقلال پس از آن که فصل گذشته با بخل و کینه سید رضا افتخاری از استقلال کنار گذاشته شد، امروز اعلام بازنشتگی کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجتبی جباری هافبک محبوب استقلال که فصل گذشته به عضویت تین تیم در آمده بود و در اواسط نیم فصل اول بوسیله مدیرعامل استقلال و با تصمیمی ناجوانمردانه و همراه با کینه و بخل از این تیم کنار گذاشته شد، بالاخره تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و اعلام بازنشستگی کرد.

جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره علل خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال، رفتار مدیران استقلال با او و نگرانی هواداران از شرایط موجود صحبت هایی کرد که در ادامه می خوایند:

* زمانش رسیده که از فوتبال کناره گیری کنم

با توجه به شرایط سنی‌ام انتظار می‌رفت که یکی دو فصل دیگر بازی کنم، اما به دلیل اتفاقات تلخی که برایم در استقلال افتاد، شرایط فیزیکی، مصدومیت‌ها، دوری از تمرینات و همچنین عدم همکاری با استقلال دیگر انگیزه‌ای نبود تا در کنار تیم مورد علاقه‌ام و هواداران بازی کنم. به همین دلیل، زمانش رسید که از فوتبال کناره‌گیری کنم.

* رفتار مدیران استقلال با من خوب نبود

همان سالی که از استقلال به سپاهان رفتم، هم این اتفاقات افتاد(رفتار زشت مدیران وقت) و من را کنار گذاشتند. پس از آن برخی‌ها فکر کردند که از استقلال به قطر رفتم، در صورتی که در سپاهان بودم و پس از اینکه بنا به دلایلی نتوانستم با این تیم ادامه دهم، راهی قطر شدم.

* بستن قرارداد یک ساله درست نیست

الان در استقلال کسی جوابگو نیست. در مقطعی، خطابم به وزیر ورزش و جوانان بود که نحوه اداره بازیکنان جوان و با استعداد این گونه نیست، اینکه قراردادهای یک‌ساله‌ بسته شود و بازیکنان همیشه نگران پول‌شان باشند.

* این ها چیزی از مدیریت فوتبال نمی دانند

پیش از من هم با بازیکنان دیگر چنین رفتاری شده بود، اما رفتارشان با من زشت و بد بود. حتی نتوانستند تشکر کنند و احترام بگذارند. این ها کسانی هستند که فوتبال را نمی‌شناسند و مدیریت می‌کنند. این ها اتفاقات خوبی نیست. این ضعف‌ها در فوتبال ما بوده و امیدوارم فکر اساسی برای آن شود. امیدوارم آدم‌هایی به این فوتبال بیایند که بدانند در چه جایگاهی هستند و ارزش تیم را بدانند و دنبال جلب رضایت هواداران به هر قیمتی نباشند. فوتبال ما پتانسیل زیادی دارد، اما از ظرفیت کم آن استفاده شده است.

* بالاخره متوجه می شوید در استقلال چقدر کم کاری کرده اند!

استقلال با زحمات و حمایت هواداران گلیمش را از آب بیرون می‌کشد، اما مهم این است که هدفگذاری شده و از پایه درست شود. امیدوارم زمانی برسد که اتفاقات خوبی بیفتد و متوجه شوند که چقدر کم کاری شده و توانایی‌های فوتبال و باشگاهی به هدر رفته است. تیم‌های رقیب ما در آسیا کارهای‌شان را منظم انجام داده، تیم‌شان را تقویت کرده‌اند و انگیزه زیادی دارند و امیدوارم در زمان باقیمانده بازیکنان خوبی بگیرند و نتایج خوبی هم کسب کنند. مدیران باشگاه باید تمرکزشان را روی این اصل بگذارند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار