امیرحسین فتحی

سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت: اگر نیاز باشد حتما در ترکیه حضور خواهم داشت و هر کاری بتوانم برای جذب تیام و جپاروف انجام می‌دهم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ گفت:

* امیدوارم استقلال را به جایگاه اصلیش برسانیم

خدمت همه دوستان سلام می گویم و از زحمات دوست و برادرم افتخاری تشکر می کنم و تسلیت ویژه به او می‌گویم بخاطر درگذشت  پدر گرامی اش و من سرپرست باشگاه انتخاب شدم و امیدوارم با تعامل با اعضای هیات مدیره این باشگاه پرطرفدار را به جایگاه اصلی شان برسانیم.

* به عنوان جانشین افتخاری به استقلال نیامده بودم!

اگر چنین بود و از روز اول جانشین به عنوان جانشین افتخاری به استقلال آمده بودم همان روز چنین مساله ای رخ می‌داد ولی افتخاری به خاطر مشکلاتی که داشتند استعفا کرد و وزارت ورزش مساله را به هیات مدیره واگذار کرد که این مسئولیت به من واگذار شد.

* استقلال هیچ وقت متکی به چند بازیکن نبوده است!

در مورد برنامه های بعدی و وضعیت بد استقلال در فصل نقل و انتقالات باید بگویم، چند دقیقه است که خدمت شما هستم و تک تک موارد را بررسی می‌کنیم و مسایل امیدوارم حل شود. استقلال باشگاه بزرگی است و هیچ وقت متکی به چند بازیکن نبوده و همیشه بازیکنان آمده اند و رفته اند و با کمک پیشکسوتان و بزرگان استقلال مشکلات را برطرف می کنیم.

* اگر نیاز باشد حتما به ترکیه می روم

اگر نیاز باشد حتما با رئیس هیات مدیره باشگاه صحبت می‌کنم. اگر نیاز باشد حتما در ترکیه حضور خواهم داشت. هر کاری بتوانم برای جذب تیام و جپاروف انجام می‌دهم. هواداران استقلال در روزهای گرم وسرد کنار تیم بوده اند و روزهای خوبی را کنار باشگاه سپری خواهند کرد. همه مدیران قبلی زحمت کشیدند و از همه عزیزان تقدیر می‌کنیم و این دو باشگاه مشکلات خاص خودشان را دارند و همه باشگاه ها مشکل دارند.

* با کمک اسپانسر منابع مالی را مدیریت می کنیم

با کمک اسپانسرها و اسپانسرهای جدید منابع مالی را مدیریت می‌کنیم تا مشکلات کمتر شود. تا این لحظه نسبت به انتخاب همکاران تصمیم جدی و خوب گرفت شده و امیدوارم شاهد روزهای خوب برای استقلال و فوتبال کشور باشیم و هواداران استقلال باشگاه را مستحکم تر ببیند و همیشه کنار ما باشند. افتخاری کماکان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خواهد بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+3 #1 کامران 1397-04-27 23:44
تو هم هیچ غلطی نمیکنی تو هم یه دست نشانده اون وزیر پرسپولیسی نامردی برای ادامه پروژه نابودی استقلال رو پیش ببرین همین الان اعلام میکنم هوادارا گول نخورید این آقا یه چند روزی ب بهونه اینه تازه اومدم و باید جا بیوفتم وقت تلف میکنه بعدش وقتی میره برا قرارداد که مطمئن باشه اونها دیگه رفتن تیم دیگه بعدش بدروغ روزی چند اسم بزرگ رو اعلام میکنه که سرگرم کنه ما رو!!! آخر سر هم میگه دیر اومدم و قبلیا مقصرن و من سال دیگه بهترینا رو میارم و ....!!! دوباره همین چرخه چند ساله تیم تکرار میشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار