حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آقای مدیرعامل خودش دنبال بازیکن می‌رفت، که با این کار وجهه باشگاه را پایین آوردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره حضور امیرحسین فتحی به جای رضا افتخاری در باشگاه استقلال، اشتباهات افتخاری و خواسته های مالی بازیکنان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انتخاب فتحی درست بود

این انتخاب(حضور امیرحسین فتحی به جای رضا افتخاری) صددرصد درست بود. مدیرعامل قبلی مدیریت ضعیفی داشت و خیلی‌ها امیدوار بودند زودتر از اینها برود، اما ایشان گفته بود تا آخر دوره دولت روحانی هستم! کارهای مدیرعامل قبلی قائم به شخص بود و همین تصمیمات او را تحت فشار قرار دارد. مانند کسی که کرنر زده و خودش هم گل می‌زد.

* افتخاری رفت، اما دیر رفت

آقای مدیرعامل خودش دنبال بازیکن می‌رفت، در صورتی که نباید این کار را می‌کرد. مدیرعامل قبلی خودش به استانبول رفت و به تیام گفت تو رو خدا به استقلال بیا! آقایان متوجه نبودند وجهه استقلال چیست. افتخاری رفت، اما دیر رفت.

* غیر از دوره مدیرعاملی قریب، سایر مدیران وجهه استقلال را حفظ نکردند

مدیرعامل که نباید با بازیکن مستقیم رابطه داشته باشد. سرمربی لیست می‌دهد و این لیست در اختیار کمیته فنی قرار می‌گیرد. پس از بررسی لیست توسط کمیته فنی، بازوهای باشگاه با بازیکنان مذاکره می‌کنند. البته نباید قراردادهایی بسته شود که کسی نفهمد مفاد آن چیست. در دوره علی فتح‌الله‌زاده هم این مشکلات وجود داشت. غیر از دوره مدیرعاملی محمدحسین قریب، سایر مدیران از بازوهای اجرایی‌شان استفاده نکردند.

* فتحی به فکر درست کردن باشگاه باشد

کمیته‌های فنی، حقوقی و انضباطی باشگاه در این مدت کجا بودند؟ چرا کاری نکردند؟ آکادمی باشگاه استقلال چه کار می‌کند؟ زمانی که قرار شد من کار کنم اعلام کردم که 700 میلیون تومان باید برای مخارج کنار بگذارید. وقتی پول باشد، دیگر مربی برای پول سراغ پدر و مادر بازیکنان نمی‌رود. به آقایان گفتم بی‌برنامگی در باشگاه غوغا می‌کند و باید یک کاری کرد. به فتحی که الان سرپرست باشگاه شده توصیه می‌کنم به فکر درست کردن باشگاه باشد.

* خود آقایان توقعات بازیکنان را بالا بردند

خود آقایان باعث شدند خواسته‌های بازیکنان زیاد شود. باشگاه باید چارچوبی داشته باشد. به قول علی پروین، بازیکن باید بداند به کدام تیم می‌رود. بازیکن برای استقلال و پرسپولیس که نباید ناز کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
shadi
+1 #1 shadi 1397-04-29 14:06
هیچ وقت ازش خوشم نیومد
نقل قول کردن
سامان
+1 #2 سامان 1397-04-30 14:03
آقای افتخاری با اون مصاحبه بعد از استعفاشون به خوبی نشون دادند ک از باشگاهداری و قرارداد با بازیکن هیچی نمیدونن.واقعا جای تاسف داره برای وزارت ورزش.ی بچه کوچیک هم میدونه الان ک تیم استقلال دولتیه و دخل و خرجش وزارت ورزشه حداقل این وزارت بیاد ی پیشکسوت باشگاه رو به انتخاب هوادارا در راس باشگاه بزاره ک بتونه باشگاه رو اداره کنه.یا حداقل ی آدم ورزشی باشه.وقتی شما میری ی مدیر ک اصلا نمیدونه توپ چیه میاری بایدم اینطوری بشه.در ضمن بحث قرارداد با بازیکن ی بحث حرفه ای باید بلد باشی.آقای افتخاری جوری صحبت میکرد ک انگار میخاد ماشین بخره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار