لئاندرو پادوانی

مدافع برزیلی استقلال با ابراز ناراحتی از رفتاران مدیران سابق این تیم با او گفت: مسئولان باشگاه استقلال پس از اتمام قراردادم، من را ترک کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال فصل گذشته در هفته بیست‌وچهارم مقابل فولاد خوزستان از ناحیه سر و گردن دچار شکستگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و ادامه رقابت های لیگ را از دست داد. با گذشت ماه‌ها از آن اتفاق و پس از تلاش بی وقفه پزشکان برای برگشتن حس به پا و اندام های حرکتی او، بالاخره پادوانی توانست با انجام فیزیوتراپی و ورزش های توانبخشی به سختی راه رفتن را آغاز کند.

در ادامه گفت‌وگوی پادوانی با خبرگزاری تسنیم را می خوانید:

* چندی پیش کلیپی از راه رفتنت منتشر شد که همه ما خوشحال شدیم

بله، هفته گذشته بود که با کمک فیزیوتراپیست راه رفتم که خیلی خوشحالم کرد، اما دوران ریکاوری طولانی مدتی را در پیش دارم و گام به گام بهبود پیدا خواهم کرد تا به کمک خداوند، سلامتی‌ام به حالت عادی بازگردد.

* این روزها دوری از فوتبال چقدر برای تو سخت می‌گذرد؟

بعد از گذراندن آن لحظه، ترس از مصدومیت و روزهای اول حضورم در بیمارستان با ناتوانی بدنی، امروز خیلی خوشحالم چون در حال ریکاوری هستم. این منبع خوشحالی برای من برای گذر از این مرحله و کار به بهترین شکل ممکن به طور روزانه به منظور ریکاوری است. درست می‌گویید، شرایط سخت است، تمام عمر من به فوتبال اختصاص داشته، اما امروز باید روی ریکاوری‌ام تمرکز کنم که این موضوع از هر چیزی مهم‌تر است.

لئاندرو پادوانی

* آیا از مسئولان استقلال، کسی به دیدن تو آمده است؟

آن ها تنها دو بار در فیزیوتراپی به ملاقات من آمدند و وعده‌هایی هم‌ دادند، اما هیچ کاری انجام نشد. آن ها(مسئول پیشین استقلال ) هیچ وقت به منزلم نیامدند تا من را ببینند. در واقع آن ها برای گرفتن عکس  قرار دادن در شبکه‌های اجتماعی پیش من آمدند تا نشان دهند که باشگاه در حال حمایت از من است. حقیقت این است مسئولان باشگاه پس از اتمام قراردادم، من را ترک کردند.

* هدفت در آینده چیست؟

هدفم بهبود سلامتی‌ام است تا دوباره بتوانم راه بروم و به کمک خدا به فوتبال بازگردم.

* از وضعیت استقلال خبر داری؟

چیزی نمی‌دانم، چون با کسی در استقلال ارتباط ندارم.

اخبار باشگاه استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار