139308091823457073967854

صمد مرفاوی پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت:استقلال شانس اول قهرمانی است و قهرمانی در دست خودش است

به گزارش استقلال نیوز صمد مرفاوی در مورد اختلاف اخیر مجید صالح و مظلومی که درمورد مسائل فنی ایجاد شد، به  تسنیم گفت: در حال حاضر مظلومی مسئولیت اصلی را در کادر فنی برعهده دارد و به‌عنوان سرمربی حرف اول و آخر را می‌زند. همیشه بحث و تبادل‌نظر و همچنین مشورت گرفتن، میان سرمربی و اعضای کادر فنی وجود دارد، ولی در نهایت این سرمربی است که نظر می‌دهد و مربیان استقلال هم باید تابع تصمیمات و تفکرات مظلومی باشند.

وی ادامه داد: من هم یک زمانی در تیم استقلال دستیار قلعه‌نویی بودم. در خیلی از موارد نظر خودم را می‌دادم که او قبول می‌کرد و گاهی اوقات هم تصمیم خودش را می‌گرفت. مربی تیم می‌تواند تفکرات مورد نظرش را به سرمربی بگوید، اما در نهایت سرمربی باید تصمیم بگیرد. وقتی تیم هم نتیجه نگیرد، طبیعتا اولین نفر از سرمربی جواب می‌خواهند. این مسائل طبیعی است. نکته مهم این است که در حال حاضر همه در استقلال باید وظایف خودشان را بدانند، خصوصا اینکه تیم در صدر جدول قرار داشته و نیاز به آرامش دارد.

مرفاوی در مورد اینکه استقلال چقدر برای قهرمانی شانس دارد، اظهار داشت: فکر می‌کنم باتوجه به صدرنشینی تیم استقلال، در حال حاضر شانس قهرمانی این تیم کمی از مدعیان دیگر بیشتر است. با این حال نباید از استقلال خوزستان، پرسپولیس و ذوب‌آهن غافل بود، این درحالی است که تراکتورسازی هم می‌تواند با چند برد خودش را بالا بکشد. در حال حاضر سرنوشت قهرمانی دست استقلال است.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص اینکه علی دایی به عنوان بهترین مهاجم نوک بعد از انقلال انتخاب شد گفت: من به انتخاب مردم احترام می‌گذارم و به علی دایی هم تبریک می گویم. او مهاجمی فوق‌العاده بود و حقش بود که انتخاب شود. دایی برای فوتبال ایران افتخارت زیادی کسب کرد. دیگر گزینه‌ها هم بازیکنان خوبی بودند ولی این را هم باید در نظر گرفت که نسل فعلی شناختی از بازیکنان دهه 60 ندارند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار