امیرحسین فتحی

آقای فتحی؛ همه مقامات و بزرگان کشور همواره خود را "نوکر" مردم دانسته اند و به این نوکری افتخار کرده اند..! بنابراین شما و وزیر محترم نیز خود را نوکر مردم و هواداران بدانید.

 

به گزارش استقلال نیوز، جمعه شب و در جریان دیدار استقلال و پیکان، ورزشگاه آزادی شاهد شعارهای تند و شدید هواداران استقلال علیه وزیر ورزش و وزارت تحت هدایت او بود. هوادارانی که از تبعیض ها و ظلم مشهود وزارت نشینان علیه تیم محبوب خود به ستوه آمده اند.

هر چند فحاشی و توهین عملی زشت و نکوهیده است اما بعد از پایان دیدار جمعه شب، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه ای، این شعارها را خط دهی شده دانست و اعلام کرد با کمک وزارت ورزش در پی شناسایی خاطیان و سر دسته های این اقدام خواهد بود.

این حرف جناب سرپرست جدید باشگاه استقلال همانند زهری بود برای هواداران پر شمار استقلال که حالا تنهاتر از قبل تنها امیدشان به خدا است و عدالت او. در ادامه توصیه ای دوستانه برای امیرحسین فتحی داریم و امیدواریم گوش شنوایی برای شنیدن خواسته هواداران داشته باشد:

جناب آقای فتحی سرپرست محترم باشگاه استقلال..

با سلام، جدیدا مصاحبه ای از شما در فضای مجازی خواندم که نسبت به شعارهای مردم و هواداران نسبت به وزیر محترم ناراحت شده و گفته بودید که سرشاخه ها و لیدرهایی را که به این هواداران خط داده اند را شناسایی و محاکمه خواهید کرد...!!!

دوست عزیز، من پس از آمدن شما، گفتگوها و عملکرد کوتاه شما را رصد کردم و در گروهی که متعلق به هنرمندان معزز استقلال است عرض کردم که جناب فتحی را مدیری مدبر و قاطع و آینده نگر و عملگرا دیدم و از شما به خاطر این گفتگوها حمایت کردم..!

جناب آقای فتحی، من نه شما را خوب می شناسم و نه با شما مراوده کاری دارم اما لازم می دانم چند توصیه برادرانه و دوستانه و دلسوزانه به شما کنم.

اگر دوست داشتید فکر کنید و عبرت بگیرید اگر نه که هیچ...!

 

اول اینکه یاد بگیرید که همه مقامات و بزرگان کشور، دین و مذهب در هر زمان و مکانی خود را "نوکر" مردم دانسته اند و به این نوکری افتخار کرده اند..! بنابراین شما و وزیر محترم نیز خود را نوکر مردم و هوادار بدانید و به این نوکری افتخار کنید و حتی توصیه می کنم که هر چه سریعتر از مردم و هواداران عذرخواهی کرده و رسما اعلام کنید که دست آنها را با عشق می بوسید. شک نکنید که کوچک نمی شوید..!

 

دوم اینکه در تحلیل هر مشکل و هر اعتراضی، توهم دشمن تراشی را از خود دور کنید و علت العلل مشکل یا مشکلات را در خود و در مجموعه خود و در عملکرد خود جستجو کنید. یعنی به جای اینکه مشکل را در خارج از خود بجویید و فرافکنی کنید عاقلانه تر این است که به عملکرد جناب وزیر برگردید و ببینید در این مدت چکار کرده اند که 40 هزار نفر برعلیه ایشان شعارهای ساختار شکنانه سر می دهند؟!

سوال من این است، مگر مردم و هواداران فهیم استقلال دیوانه اند که خدای ناکرده علیه فردی شعار بدهند و وقتشان را به بطالت بگذرانند..؟! قطعا اتفاق هایی افتاده و تبعیض هایی صورت گرفته و بی عدالتی هایی انجام شده..

پسر وزیر و مدیر عقب افتاده روابط عمومی وزارت ورزش حرف های تحقیر آمیزی درباره باشگاه بزرگ استقلال زده اند که این همه هوادار به صورت خود جوش به خشم و فریاد آمده اند و از شیخ حسن روحانی رییس جمهور محترم، تغییر وزیر پرسپولیسی و بی عدالت را خواستار شده اند..!

 

سوم اینکه استقلال، تیم بزرگی است و یک ماه دیگر در دیدار بسیار حساسی به مصاف السد که تا بن دندان به پول و بازیکن خوب، مسلح است؛ خواهد رفت. اکثر کارشناسان دلسوز استقلالی و غیر استقلالی، اذعان دارند که در این شرایط خاص، متاسفانه وزارت ورزش و مدیران منصوب آنها فرصت سوزی کرده و در عمل کاری کرده اند که استقلال امسال با استقلال سال گذشته از زمین تا آسمان فرق کرده و ضعیف بشود.

در صورتیکه وظیفه ذاتی وزارت ورزش و مدیران سابق استقلال این بود که با عملکرد خود باعث تقویت تیم بشوند و نه برعکس..!!!

لذا توصیه می کنیم به جای بی احترامی به مردم و هواداران، ریشه مشکلات را در درون مجموعه وزارت ورزش و باشگاه استقلال جستجو کنید و کمیته ای تشکیل بدهید که ریشه های مشکلات استقلال را شناسایی و آن ها را ریشه کن کند. نه اینکه درصدد خشکاندن ریشه هوادار که صاحب اصلی این باشگاه است و وجود شما با بودن آنها معنا می یابد، باشید..!

 

نکته آخر اینکه اگر در عمل کاری کنید که استقلال در آسیا سروری کند، منفعت و نتایج این سروری از نظر اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مدیریتی اول از همه نصیب شخص شما و شخص وزیر محترم ورزش خواهد شد. فهم این موضوع خیلی ساده است!

بنابراین دوستانه و دلسوزانه به جناب وزیر و شخص شما توصیه می کنیم که با تمام قدرت و توان کاری کنید که در اسرع وقت مشکلات این باشگاه پرطرفدار، مردمی و محبوب حل شود تا مردم حس کنند که شما گماشته وزیر محترم ورزش نیستید و آمده اید که به استقلال بزرگ کمک کنید و باعث شوید که این تیم در آسیا سروری و آقایی کند...!

بنده به شما قول شرف می دهم که اگر چنین عملکردی داشته باشید تک تک همین هواداران عصبانی و معترض، شما و وزیر محترم ورزش را سرمه چشم خواهند کرد ... در غیر این صورت، منتظر طلوع انفجارهای عظیمی باید باشید.

با احترام داود توحید پرست(نویسنده و کارگردان سینمای ایران)

 

دیدگاه‌ها  
S♥S
+4 #1 S♥S 1397-05-07 20:10
عالی باز خوبه کسایی هستن برا فریاد پیشکسوتان انگار ترس دارن از قطع همون چند غازی که میدن بهشون اونم اگر بدن
نقل قول کردن
شقایق انصاری
+3 #2 شقایق انصاری 1397-05-07 21:20
وزیر ورزش واقعا چجوری شب ها سر راحت میزاره میخوابه؟
نقل قول کردن
جواد تاجی
+3 #3 جواد تاجی 1397-05-07 21:25
به نقل از شقایق انصاری:
وزیر ورزش واقعا چجوری شب ها سر راحت میزاره میخوابه؟

چند ساله مثل آب خوردن سر استقلال بریده بعد تازه براتون سوال شده چجوری موقع خواب سر راحت میزاره؟ اینها مگه مثل من و شما مشکلات روزمره دارن که سخت بخوابن اینا با شام های سنگینی که میخورن تو راه اتاق خوابشون میبره
نقل قول کردن
سامان
0 #4 سامان 1397-05-08 14:57
حواسمون باشه کسی از نحوه باشگاهداری تو این مملکت چیزی نفهمه چونکه خیلی مزخرفه اصلا رقابتها عادلانه نیست.در کل چون این دو تیم دولتی هستن.و منافع آدمای گردن کلفت توش هست هیچ وقت نمیشه برای آیندشون برنامه ریزی کرد.حالا ما میگیم آقای فتحی خیلی خوب و کار بلد ولی بعدش چی یکی دو سال دیگه عوض میشه ی نفر میاد ک اصلا نمیدونه توپ چیه.همش خراب میکنه بازم همین آش و همین کاسه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار