اصغر حاجیلو

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از هیچ چیزی نمی‌ترسم و اصلا دلهره‌ای ندارم زمانی می‌ترسم که هوادار در خیابان بگوید ما دیگر استقلالی‌ نیستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست جدید تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص انتخابش به عنوان سرپرست تیم این تیم توصیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* فتحی یک استقلالی قدیمی است

در ابتدا باید از آقای فتحی تشکر کنم که این حکم را به من داد. می خواهم درمورد او حرف بزنم اما نه به خاطر اینکه به من حکم داده بلکه به این خاطر که فتحی یک استقلالی قدیمی است. شاید برخی از هواداران استقلال یادشان نباشد اما فتحی همان کسی است که یکبار حکم کمیته انضباطی را به نفع استقلال صادر کرد! برخی‌ها نمی‌دانند فتحی چقدر استقلالی است و درموردش قضاوت می‌کنند اما از وزیر ورزش ممنون هستم که یک استقلالی را بالای سر این باشگاه گذاشت و انصافا زمانی که فتحی در استقلال نبود مرتب سراغ پیشکسوتان را می گرفت و هوای آنها را داشت. 

* فتحی در استقلال حق آب و گل دارد

با حضور فتحی تاریخ جدیدی در استقلال رقم می‌خورد و من معتقدم او در این باشگاه حق آب و گل دارد بعد از فتح‌الله زاده و واعظ آشتیانی به عنوان مدیران موفق استقلال فتحی چهره‌ای شناخته شده است که انصافا کارش را خوب انجام می‌دهد. 

* مردم هنوز به من می‌گویند اصغر با تعصب

همین ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم که من خودم را سرپرست استقلال نمی‌دانم بلکه سکونشین هستم همیشه خودم را یک هوادار می‌دانم و مردم هم هنوز به من می‌گویند اصغر با تعصب. خیلی وقت‌ها که همه از استقلال انتقاد می‌کردند من سکوت کردم و در واقع به تیمم پشت نکردم چون وقتی بیرون نشسته‌ای انتقاد کردن شاید کمی راحت باشد اما وقتی به داخل مجموعه می‌آ‌یی شرایط فرق می‌کند. 

* این تیم مثل زمان رایکوف و جگیچ است

شرایط این روزهای استقلال من را یاد دو اتفاق و رویداد در قدیم می‌اندازد که دوست دارم هواداران این موضوع را بدانند اولین بار در زمانی رخ داد که بازیکنانی مثل علی جباری که لقب سلطان را در استقلال داشتند از این باشگاه رفتند و تیم خالی از بازیکن شد. آن زمان رایکوف مربی استقلال بود. وقتی این نفرات از استقلال رفته بودند همه گفتند استقلال تمام شد ولی مجددا تیم با جگیچ کار را شروع کرد و در همان سال پرسپولیس را با نفراتی سرشناس مثل علی پروین و محمد صادقی شکست دادیم. بعد از انقلاب هم نفرات زیادی از استقلال جدا شدند درست مثل حسن روشن، مصطفی مسلمی، سعید باغ‌وردانی و ... اما استقلال باز هم به کارش ادامه داد. در آن سال مرحوم پورحیدری ، شاهرخ بیانی را به استقلال آورد و نفرات بعدی به تیم اضافه شدند و تیم سرپا شد. احساس می‌کنم در این مقطع چیزی که فراموش شده خود هوادار استقلال است. 

* افتخار می‌کنم در این شرایط به استقلال آمدم

این هوادار استقلال است که ستاره درست می‌کند و من می‌خواهم به آ‌نها بگویم نترسند که تیم‌شان جوان شده است. افتخار می‌کنم در این شرایط به استقلال آمدم و با وجود اینکه زمانی در تیم ملی نونهالان ،‌تیم ملی امید و سه سال در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتم به این مملکت خدمت کردم اما این حضور من در استقلال با همه آن خدمت‌ها متفاوت است. 

* هواداران نترسند و از تیمشان حمایت کنند

هواداران استقلال من را در خیابان می‌بینند و می‌گویند ما دلهره داریم اما من ترس و دلهره‌ای ندارم. شما بودید که امید ابراهیمی را بهترین بازیکن جام جهانی کردید و امسال نورافکن و مجید حسینی را ساختید. همین رضا آذری که جمعه در ترکیب  استقلال بازی کرد با نیم متر قد در تیم نونهالان استقلال شاگرد من بود. پس هوادار نترسد و از تیمش حمایت کند. 

* از هیچ چیزی نمی‌ترسم و اصلا دلهره‌ای ندارم

عمونصی بزرگ من است و چون در استقلال کار زیاد است قرار است به عنوان مدیر فنی کار کند به همه هم در باشگاه کمک می‌کند. فتحی خواسته با این کار آرامش به استقلال برگرد. من فقط این را می‌گویم که .از هیچ چیزی نمی‌ترسم و اصلا دلهره‌ای ندارم. فقط زمانی می‌ترسم که هوادار در خیابان بگوید ما دیگر استقلالی‌ نیستیم این موضوع من را می‌رنجاند اما من به هوادار استقلال می‌گویم امید نورافکن با 120 هزار تومان از شهر ری شاگرد مکتب استقلال شده و حالا ببینید او کجاست. پس شما نترسید و از تیم حمایت کنید مطمئن باشید کار به خوبی پیش می‌رود.

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-05-08 11:26
نمیدونم چرا از خانواده حاجیلو متنفرم خیییییلی خود شیرینی میکنن برا بالا دستهاشون همیشه و چهل ساله هر وقت اسم وزیر یا هر مقامی میاد ایشون میگه از بچگی عاشق اون طرفه!!!! داداشش که دیگه با اون سنش اینقد لوسه با برنامه هایی که تهیه میکنه برا صدا سیما
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار