محمد مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم هنوز سر و شکل واقعی خود را پیدا نکرده و باتوجه به اضافه شدن چند مهره باید زمانی برای هماهنگی صرف شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال  درگفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص بازی پیش روی استقلال مقابل تراکتورسازیصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* هواداران فقط پیروزی می خواهند!

آبی پوشان در دو هفته نخست پیروز نشده‌اند و اگر این روند ادامه پیدا کند خواهی نخواهی می تواند برای این تیم یک بحران جدید آغاز کند. اگر پیروز نشدن استقلال طولانی شود رفته رفته صبر هوادار هم تمام می شود. هوادار به این کاری ندارد که تیم کامل است یا نیست، مصدوم دارد یا ندارد، بازیکنان هستند یا نیستند. آنها پیروزی و نتیجه می خواهند. فصل گذشته هم استقلال در حالی اوایل فصل نتیجه نمی‌گرفت که بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نبودند و داوران هم اشتباهات زیادی داشتند که موجب از دست رفتن امتیازات حساسی برای استقلال می شد. اما تماشاگر به این مسائل کاری نداشت و فقط نتیجه می‌خواست.

* بازیکنان جدید نیاز به زمان برای هماهنگی دارند!

بعنوان یک پیشکسوت می دانم هنوز تیم سر و شکل واقعی خود را پیدا نکرده و باتوجه به اضافه شدن چند مهره که انتظار می‌رود جزو بازیکنان اصلی باشند باز هم باید زمانی برای هماهنگی صرف شود، اما امیدوارم که بازی با تراکتورسازی سرآغاز پیروزی‌های این فصل آبی پوشان باشد.

* استقلال و تراکتور می توانند مدعی جدی قهرمانی باشند!

همیشه دیدارهای دو تیم استقلال و تراکتورسازی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و سال به سال هم بر میزان این حساسیت افزوده می‌شود. در این فصل هر دو تیم داعیه حضور در بین مدعیان دارند و اگر مسیرشان را درست بروند قطعا می‌توانند مدعی جدی برای قهرمانی باشند.

* فاصله امتیازی با پرسپولیس باعث فشار بیشتر هواداران می شود!

هواداران دو تیم همیشه نسبت به نتایج هم حساس هستند. اگر این فاصله بین استقلال با هر تیم دیگری بود هواداران اینقدر حساسیت نشان نمی دادند اما ایجاد این فاصله با پرسپولیس باعث می شود تا هواداران هم بیشتر حساس شده و فشار بیشتری بر تیم وارد کنند.

* بازیکنان باتجربه استقلال می تواند سرنوشت این بازی حساس را تغییر دهند!

نقش بازیکنان باتجربه در این بازی خیلی مهم است و بازیکنان باتجربه تر استقلال می توانند سرنوشت این بازی حساس را تغییر دهند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+2 #1 کامران 1397-05-17 15:52
ما به مدیریت هیچ اعتمادی نداشتیم و این جدید ها هم هنوز زوده درباره شون حرف زد ولی درباره شفر اعتماد کامل داریم و حداقل من بشخصه مطمئنم با اینهمه جفا که به استقلال شده و میشه نتایج خوبی گرفته و از هفته 5 ببعد تیم به صدر برمیگرده،
در ضمن با اطلاعاتی که هر روز از افتخاری و توفیقی افشا شده ایمان پیدا کردم که اینها وظیفه نابودی و ضرر زدن به تیم رو داشتن نه چیزه دیگه ای.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار