پیروز قربانی

مدافع پیشین استقلال گفت: تفاوت شفر با مربیان ایرانی را در بهانه نگرفتن و برنامه ریزی درست می دانم و دلیل موفقیت استقلال همین است.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه بازی استقلال و تراکتورسازی و شرایط تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ایسنا توضیحاتی داد گه در ادامه می خوانید:

* بازی استقلال و تراکتورسازی

استقلال تیم خوبی دارد که روز به روز بهتر خواهد شد و بازی این تیم پیشرفت خواهد کرد.استقلال مربی دارد که بهترین بازی را از بازیکنان خود می‌گیرد. شفر مربی بزرگی است که مربی‌های ایرانی می‌توانند درس‌های بسیاری از او بگیرند. از زمان سپردن هدایت استقلال به شفر، من تا حالا مصاحبه‌ای از او ندیدم که بخواهد بهانه‌تراشی بکند و بگوید من چون فلان بازیکن را نداشتم نتیجه نگرفتم.

* تفاوت شفر با مربیان ایرانی

شفر به کار خود اطمینان دارد و همین باعث می‌شود در کارش راسخ باشد. او تفاوت زیادی با مربی‌های ایرانی دارد که پس از ناکامی دنبال توجیه هستند. سبک بازی استقلال مقابل تراکتورسازی به خوبی نشان داد که مربی آبی‌ها چه تفکراتی دارد و تیمش چقدر باکیفیت بازی می‌کند. به نظر من برگ برنده استقلال در ایران، وینفرد شفر است.

* قهرمانی احتمالی استقلال

این استقلال شایستگی قهرمانی را دارد. در ابتدای پنجره نقل و انتقالات فکر نمی‌کردم استقلال جزو مدعی‌ها باشد اما به مرور و جذب بازیکنان مدنظر، شاگردان شفر پیشرفت کردند و اکنون بهترین فوتبال را در ایران ارائه می‌دهند. فوتبال واقعی بازی است که استقلال و پرسپولیس و به خصوص استقلال ارائه می‌دهند. سطح استقلال از دیگر تیم‌ها ایرانی که فقط با " بزن زیرش" بازی می‌کنند فاصله گرفته است.

* رویارویی استقلال با السد

لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است. استقلال پتانسیل حذف کردن السد را دارد اما در این مسابقات سطح بازیکنان تاثیرگذار است. شفر مربی خوبی است و استقلال مشکلی از لحاظ کادرفنی ندارد اما این بازیکنان هستند که در چنین مسابقات باکیفیتی تعیین‌کننده هستند. امیدوارم در دیدار با السد، روز بد ژاوی و گابی باشد.

* عملکرد تراکتورسازی در این فصل

اختار این تیم کاملا تغییر کرده است و بازیکنان و مربیان بزرگی به این تیم اضافه شده‌اند. شجاعی و دژاگه بازیکنان سطح بالایی هستند اما تاثیر آن‌ها زمانی مثبت خواهد بود که روند کار تیمی را بهبود ببخشند. این تیم نیاز به زمان دارد تا پیشرفت کند و به یک مدعی تبدیل شود.

 

اخبار استقلال تهران

 


 

اخبار مرتبط:

پیروز قربانی: همه باید به بازیکنان جدید برای هماهنگی با شرایط کمک کنند؛ استقلال مدعی اصلی قهرمانی است

پیروز قربانی: استقلال تیم کاملی است؛ تراکتورسازی اولین آزمون جدی شفر نیست

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-05-20 21:58
باید این بازی رو فراموش کنیم و به فکر بازی با پارس جنوبی باشیم ما دیگه نباید امتیاز از دست بدیم تا هم جوانها راحت تر بازی کنن و تو حاشیه نرند هم به هدف مون که قهرمانی لیگ و آسیاست برسیم اگه شفر بتونه ما رو به قهرمانی سوم در آسیا و قهرمانی لیگ برسونن خودشو در تاریخ استقلال جودانه میکنه
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+1 #2 مسعود عشق اس اس 1397-05-21 01:09
حرف پیروز قربانی کاملا درسته و همه بچه های تیم بازی درخشانی انجام دادن و درکل بازی استقلال دیشب راضی کننده بود و حسابی به دلمون چسبید..
بازیسازی از خط دفاع شروع میشد و با توپ گیری فرشید باقری و علی کریمی حملات طراحی میشد..البته کریمی باید سربالاتر و سریعتر توپها رو پخش کند و به بازی عمق بدهد..زیاد نباید پاس رو به عقب بدیم یا بازی رو به عرض ببریم..استقلال باید کوبنده تر،روبجلوتر و بدون ترس و محکم به طرف دروازه حریفان حمله کند ضمن اینکه عجله و شتاب هم بدرد نمیخورد..فاصله بین بازیکنان در خطوط مختلف خوب بود ولی باید کمی به هم نزدیکتر باشند تا چشم بسته همدیگر در زمین پیدا کنند و پاسکاری روان و منظمی داشته باشیم..فرشید باقری بعنوان یک راس عقب و هافبک نگه دارنده خیلی خوب بود و از آخرین نقطه عقب زمین طراحی حمله میکرد و دید خوبی داشت..
محمدی مهر و وریا هم همکاری نسبتا خوبی داشتند..البته محمدی مهر باید سربالاتر و با اعتماد بنفس بیشتری در استقلال توپ بزند..در جناح چپ نفوذهای کمتری انجام شد..باید در بازی جلوی السد هر دوجناح استقلال باقدرت دفاع کنند و سریع و انفجاری به حمله بروند..پخش شدن بازیکنان در ضدحملات بسیار مهم و حیاتیست..در حمله خیلی خوب بودیم و مهاجمان استقلال و بخصوص تبریزی و اسماعیلی عالی بودند..به امید ستاره سوم استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار