اسوالدو فریرا

سرمربی السد در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال گفت: استقلال بازی خوبی در نیمه اول انجام داد و نیمه اول می‌توانست برنده شوند اما در نیمه دوم ما خوب بازی کردیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، اسوالدو فریرا سرمربی السد قطر بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل استقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* حضور تماشاگران به دو تیم انگیزه داد

به تماشاگران تبریک می‌گویم .حضور آنها به دو تیم انگیزه داد. استقلال بازی خوبی  در نیمه اول انجام داد و نیمه اول می‌توانست برنده شوند اما در نیمه دوم ما خوب بازی کردیم. ته قلبم می‌گویم این بازی تمام نشده و هنوز ادامه دارد. 

* حق استقلال نبود اینطور ببازد

خیلی ساده است که بعد از برد بخواهیم درباره بازی توضیح دهیم هر دو تیم شانس گل داشتند و حق استقلال نبود که اینطور ببازد اما یک پنالتی بازی را عوض کرد.

* هنوز بازی تمام نشده است

به تیم خودم تبریک می‌گویم ما توانستیم بازی را بگردانیم و این انگیزه را داشتیم باز هم می‌گویم هنوز چیزی تمام نشده است و یک نیمه دیگر مانده است به امید موفقیت.هنوز بازی تمام نشده و ادامه دارد. به بازیکنان خودم و استقلال تبریک می‌‌گویم.

* در نیمه اول خودباوری کافی را نداشتیم

سعی می کنم به بازیکنان خودم بگویم اجازه دهند اشتباهات در زمین حریف اتفاق بیفتد نه در زمین خودمان. بازی سختی بود و فشار روی ما در نیمه اول بسیار زیاد بود گل اول را که خوردیم باعث شد خودمان را جمع کنیم و بازی بهتری انجام دهیم. در نیمه اول به خاطر گلی که دریافت کردیم شوکه شدیم.

 

خبرگزاری فارس

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار