ستار همدانی

پیشکسوت و عضو جدید کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: الحاجی گرو و مارکوس نویمایر آنقدر بی‌کیفیت هستند که یا بازی نمی‌کنند یا در نهایت دقایق پایانی وارد زمین می‌شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، با انتقاد از عملکرد آبی پوشان برابر نساجی در خصوص دیدار دیشب این دو تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اثرات حذف از آسیا همچنان روی استقلالی ها باقی مانده

در دیدار نساجی و استقلال بازی خوبی را شاهد نبودیم، استقلال بسیار بی‌روح و بی‌برنامه بود. اثرات حذف از آسیا همچنان روی استقلال باقی مانده و این تیم هنوز یک ریکاوری مناسب انجام نداده است.

* استقلال فقط 10 دقیقه پایانی بازی خوبی ارائه کرد

بازی دلچسبی از دو تیم ندیدیم و استقلال نتوانست یک بازی روان و هجومی را در دستور کار خود قرار دهد. شاید تنها در ۱۰ دقیقه پایانی و وقت‌های اضافه، فشار بر روی دروازه نساجی آورد که آن هم طبیعی بود زیرا آبی‌پوشان می‌دانستند کسب یک امتیاز این بازی هیچ تأثیری در جایگاهشان در جدول لیگ برتر نخواهد داشت.

* چمن مصنوعی روی کیفیت بازی تاثیر داشت

شاید چمن مصنوعی هم مزید بر علت شد تا بازی بی‌کیفیتی را از دو تیم شاهد باشیم اما در مجموع باید بپذیریم که استقلال بی‌برنامه بود و هیچ توجیهی برای این بازی سرد و بی‌روحش نخواهد داشت.

* الحاجی گرو و نویمایر کیفیت تیام و جپاروف را ندارند

متأسفانه استقلال برای تیام، جپاروف و ابراهیمی جایگزین خوبی انتخاب نکرد. بازیکنانی که عملاً نیمکت‌نشین هستند و جز طارق همام، بازی خوبی را از الحاجی‌گرو و نویمایر ندیدیم. این دو آنقدر بی‌کیفیت هستند که یا بازی نمی‌کنند یا در نهایت، دقایق پایانی وارد زمین می‌شوند. متأسفانه علی کریمی هم که به تازگی به استقلال پیوسته، بازیکن کُندی است و نتوانسته شرایطی را به وجود بیاورد که به خوبی مهاجمان را تغذیه و سرعت بازی را بالا ببرد و این می‌تواند در آینده برای استقلال دردسرساز شود.

* کمیته فنی در باشگاه استقلال فرمالیته است

به اعتقاد من کمیته فنی فرمالیته است و هیچ تأثیری در عملکرد استقلال نخواهد داشت. هدف از تشکیل این کمیته، جمع کردن برخی مسائل است ولی مطمئن باشید نه شفر سرمربی است که حرف کمیته فنی را گوش دهد و نه کمیته فنی می‌تواند در مسائل فنی آبی‌پوشان دخالت کند.

* استقلال برای دربی دغدغه کمتری دارد

به هر حال حذف استقلال از آسیا، هنوز تأثیرات خود را بر روی این تیم دارد و شفر باید هر چه زودتر یک ریکاوری خوب انجام داده تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آل قرار بگیرند؛ البته همیشه دیدار استقلال و پرسپولیس با سایر بازی‌های لیگ متفاوت بوده و هر دو تیم انگیزه خاصی دارند. استقلال از آسیا کنار رفته و بدون دغدغه به مصاف پرسپولیسی خواهد رفت که استرس بازی با السد را دارد و نمی‌خواهد حالا که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیده، بازیکنانش دچار مصدومیت شوند.

* اگر شرایط تغییر نکند باید قهرمانی در لیگ را فراموش کنیم

متأسفانه باید بپذیریم که استقلال در چند بازی ابتدایی فصل که تا به امروز انجام داده، نتایج خوبی کسب نکرده و اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند، این تیم باید قهرمانی در لیگ هجدهم را فراموش کرده و دیگر به دنبال آن نرود.

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
یاس
-1 #1 یاس 1397-07-01 11:24
وزارت ورزش مسئول ناکامی و عذاب روح هوادان استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار