علی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با آمدن جوانان به ترکیب اصلی، تیم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت اما با این حال شفر باز هم ترکیب های مختلفی را امتحان خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره شرایط تیم بعد از دو پیروزی حساس در مسجدسلیمان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال به زودی به شرایط مطلوب می رسد

دو بازی مقابل یک تیم در یک هفته، کار را برای شفر راحت تر کرد چرا که او ثابت کرده توانایی خیلی خوبی در آنالیز تیم ها دارد. از این رو برد استقلال در بازی دوم مقابل نفت مسجدسلیمان تا حدی قابل پیش بینی بود. من فکر می کنم استقلال با این دو برد شرایطش خیلی بهتر شده و تا دو یا سه هفته دیگر به شرایط مطلوب می سد.

* من به شفر ایمان دارم

همه دیدند که با آمدن جوانان به ترکیب اصلی تیم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت اما با این حال شفر باز هم ترکیب های مختلفی را امتحان خواهد کرد تا بلاخره به ترکیب ایده آل برسد. انشا الله در این مدت که لیگ تعطیل است با تمرینات و برنامه های بدنسازی شرایط بهتر خواهد شد چرا که با توجه به مشکلات پیش فصل، تیم نتوانست با آمادگی کامل وارد مسابقات شود. من به شفر ایمان دارم و مطمئنم به زودی تیم را به شرایط آرمانی می رساند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار