علی کریمی

هافبک دفاعی استقلال گفت: اصلا از انتقادها ناراحت نیستم و به هواداران حق می‌دهم، تیمی که شرایط خوبی در فصل گذشته داشت، امسال با مشکلاتی روبه‌رو شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی کریمی هافبک دفاعی استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره شرایط استقلال، وضعیت خودش و دیگر مسائل صحبت‌هایی را انجام داد.

* مجبور بودیم سایپا را شکست دهیم

با توجه به شرایط جدول، مجبور بودیم سه امتیاز بازی را هر طور شده، بگیریم. با وجود اینکه، کیفیت زمین خوب نبود، بازیکنان تلاش خود را کردند و سه امتیاز را گرفتیم.

* امسال قرعه سختی در لیگ داشتیم

تیم دو فصل گذشته را خوب شروع نکرد و در ادامه تبدیل به یک تیم خوب شد. این فصل هم طبیعی بود که استرس داشته باشیم، اما سعی کردیم بر آن غلبه کنیم. قرعه‌ استقلال در لیگ امسال، نسبت به تیم‌های دیگر سخت بوده است. همه بازی‌های لیگ سخت است و دیدارهایی مانند ماشین‌سازی، سپیدرود و استقلال خوزستان باقی مانده، اما احساسم این است که قرعه استقلال سخت‌تر بوده است. تیم ابتدای فصل جا نیفتاده بود و سعی کردیم بیشتر کار کنیم تا این مشکل را حل کنیم. در حال حاضر می‌خواهیم روند فعلی را ادامه دهیم، چون چیزی غیر از این نمی‌تواند ما را راضی کند.

* زمین ورزشگاه تختی فوق العاده افتضاح بود

این برد برای ما خیلی مهم بود. زمین خوب نبود و اوایل بازی هم گل خورده بودیم. طبیعی است وقتی بازی باخته را با برد عوض می‌کنید، مزه دیگری دارد. زمین ورزشگاه تختی فوق العاده افتضاح بود و نمی‌دانم چطور در آن اجازه برگزاری لیگ برتر را می‌دهند.

* اگر ابتدای فصل خوب بازی می‌کردم، تمام محاسبات فوتبال به‌هم می‌خورد

اگر ابتدای فصل خوب بازی می‌کردم، تمام محاسبات فوتبال به‌هم می‌خورد، چون دو ماه مصدوم و تمرین نکرده بودم، چطور می‌توانستم خوب باشم؟ اصلا غیرممکن بود. نه اردوی پیش فصل داشتم و نه تمریناتی انجام داده بودم. وقتی از اردوی تیم ملی بیرون آمدم، مشغول فیزیوتراپی و استراحت بودم و تمرین آنچنانی نداشتم. ابتدای فصل با توجه به نیاز تیم و درخواست مربی شروع به بازی کردم. خودم می‌دانستم شرایط بدنی‌ام رفته رفته بهتر شده و خیلی آماده‌تر می‌شوم.

علی کریمی

* می‌دانم فشار حضور در تیم های بزرگ را چگونه کنترل و تحمل کنم

استقلال تیم بزرگی است، اما از دورانی که سن کم‌تری داشتم، در تیم‌های بزرگ بازی کردم و به نتیجه گرفتن عادت داشتم. 19 ساله بودم که با سپاهان قهرمان جام حذفی شدم و سپس قهرمان لیگ شدیم. با سپاهان در بالای جدول بودیم و می‌دانستم فشارها را چگونه کنترل و تحمل کنم. همانطور که گفتم رفته به رفته بهتر شدم و الان راحت‌تر می‌توانم بازی کنم.

* سعی کرده‌ام بهترین عملکرد را در تمرینات و بازی‌های تیم ملی داشته باشم

کی‌روش به من لطف دارد و هر موقع که به تیم ملی دعوت شده‌ام، سعی کرده‌ام بهترین عملکرد را در تمرینات و بازی‌های تیم ملی داشته باشم.

* خیلی دوست دارم برای استقلال گل بزنم

خیلی دوست داشتم گل بزنم تا اولین گلم را با پیراهن استقلال به ثمر برسانم، اما متأسفانه نشد. سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی تلاشم را بیشتر کنم. به نظرم، همه بازیکنان باید گل بزنند و گلزنی تنها وظیفه مهاجمان و وینگرها نیست. سعی کردم از ضربات ایستگاهی استفاده کنم و گل بزنم، اما نشد.

* همه مردم فوتبال فانتزی را دوست دارند

کسی هست که فوتبال بازی یا نگاه کند و فوتبال فانتزی را دوست نداشته باشد؟ واقعیت‌های فوتبال در صحنه‌هایی که خلق می‌کنید رخ می‌دهد. سعی من این است که در پستم انجام وظیفه کنم، اما در بازی با نفت مسجدسلیمان در یک صحنه این اتفاق افتاد و شما هم اشاره به فوتبال فانتزی می‌کنید.

* از انتقادها ناراحت نیستم و به هواداران حق می‌دهم

اصلا از انتقادها ناراحت نیستم و به هواداران حق می‌دهم. تیمی که شرایط خوبی در فصل گذشته داشت، امسال با مشکلاتی روبه‌رو شد. انتقاد در جامعه، امر طبیعی است. سعی کردم با تمرینات به فرم خوبی برسم، هر چند با چیزی که مدنظرم هست، فاصله دارم. سعی می‌کنم سریع‌تر به فرم ایده‌آل برسم.

* شفر سرد و گرم فوتبال را چشیده و از نظر اخلاقی هم آدم خوبی است

شفر مربی خوب و باتجربه‌ای است. او سرد و گرم فوتبال را چشیده و از نظر اخلاقی هم آدم خوبی است. شفر تلاش می‌کند که شرایط تیم بهتر شود. بازیکنان هم چنین هدفی دارند.

علی کریمی

* بازی ما برابر سپاهان فوق‌العاده سخت است

جمعه بازی سختی داریم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب تاریخ لیگ برتر است. آنها با کادر فنی و بازیکنان جدید، این فصل به نسبت دو فصل گذشته بهتر نتیجه گرفته‌اند. بازی ما برابر سپاهان فوق‌العاده سخت است. از هواداران انتظار داریم که برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند، چون صددرصد با حمایت‌شان می‌توانیم قوی‌تر شویم و سه امتیاز را بگیریم.

* وقتی پیراهن استقلال را می‌پوشیم، فرقی نمی‌کند چه تیمی روبه‌روی ما قرار دارد

وقتی پیراهن استقلال را می‌پوشیم، فرقی نمی‌کند چه تیمی روبه‌روی ما قرار دارد. سعی می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم.

* تلاش می‌کنم بهتر و بهتر بازی کنم تا دل هواداران شاد شود

درباره القابی که هواداران به من داده اند حرف خاصی ندارم. ما یک تیم بوده و در مجموعه این تیم تلاش می‌کنیم تا استقلال نتیجه بگیرد. اینکه مردم از من راضی هستند، واقعا خوشحالم. هر چند کار من را سخت می‌کند، همیشه تلاش می‌کنم بهتر و بهتر بازی کنم تا دل هواداران شاد شود.

* چند اردو تا جام ملت‌ها برگزار می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی بالا در مسابقات شرکت کرده و موفق باشیم

در سال‌‌هایی که در تیم ملی بوده و خدمت کی‌روش بودم، کم و کاستی‌هایی بوده، چه از نظر اردو و چه دیدارهای تدارکاتی. کادر فنی تلاشش را مضاعف کرده و بازیکنان هم همینطور تا پرچم ایران را بالا ببرند و طوری بازی کنیم که سربلند باشیم. یکی دو اردو تا جام ملت‌ها برگزار می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی بالا در مسابقات شرکت کرده و موفق باشیم.

* زیاد فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و مهم موفقیت تیم ملی است

زیاد فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و مهم موفقیت تیم ملی است. همیشه تلاشم را می‌کنم که مثمرثمر باشم

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

علی کریمی: شرایط تیم ملی به مانند قبل از جام جهانی نیست؛ خدا را شکر مصدومیتم برطرف شده است!

علی کریمی: نگرانی در مورد باری فردا طبیعی است؛ دو چندان تلاش می کنم برای تیم مفید باشم

علی کریمی: حربه وقت کشی دیگر قدیمی شده؛ باید کار السد را یکسره کنیم!

علی کریمی: از حضور در استقلال خوشحالم؛ پوشیدن پیراهن ابراهیمی برایم مهم نبود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار