اصغر حاجیلو

سرپرست تیم استقلال گفت: به نظر من کمیته فنی یک اتاق فکر است که باید خروجی‌اش را به سرمربی منتقل کند نه اینکه درمورد ریزترین جزئیات نظر بدهند.

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* من جای کی روش نیستم

کی‌روش یا هر فرد دیگری که مربی تیم ملی است باید پاسخگوی مردم باشد. من جای آنها نیستم که بخواهم اظهار نظر کنم. آنها باید جواب یک ملت را بدهند و حق می‌دهم که دنبال اجرای برنامه‌های خود باشند، اما فکر می‌کنم باشگاه‌ها ضرر می‌کنند. کی‌روش بعد از 9 سال باید جواب مردم را بدهد و من جای وی نیستم.

* شفر و کی روش با هم مشکلی ندارند

شفر و کی‌روش باهم هماهنگ هستند. حتی شفر برای بازی‌های تیم ملی هم به ورزشگاه می رود تا کی‌روش را تایید کند. آنها با هم مشکلی ندارند و رفاقت خوبی دارند. درخصوص اینکه چرا بازیکنان استقلال روز بعد از بازی به پک نمی‌روند، این امر هم حل می‌شود و موضوع مهم نیست. 

* نگفتم کمیته فنی نقشی در تیم ندارد

من چنین صحبتی نکردم که کمیته فنی نقشی در تیم‌ها ندارد. در زمان مربیان داخلی و خارجی تعریف خوبی از کمیته فنی نداریم، چون آنها مصاحبه‌های آنچنانی می‌کنند. به نظر من کمیته فنی یک اتاق فکر است که باید خروجی‌اش را به سرمربی منتقل کند نه اینکه درمورد ریزترین جزئیات نظر بدهند.

* می توانم حرف شما را باور نکنم؟

اینکه کمیته فنی به شفر اعلام کرده تا گرو در نیم فصل از استقلال جدا شود و شفر این امر را نپذیرفته است، صحت ندارد. به قول عادل فردوسی‌پور «می‌توانم باور نکنم؟»

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار