بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال بهتر است به جای مهاجم به دنبال یک پلی میکر خوب باشد زیرا ما مهاجمان خوبی داریم اما کسی نیست که آنها را تغذیه کند.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص نقل انتقالات نیم فصل و شرایط کمیته فنی استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* شرایط استقلال پس از کسب 6 امتیاز متوالی  

استقلال در این هفته ها خوب کار کرده و باید بدانیم هر بازی ۳ امتیاز دارد و مجموع این امتیازات است که تیم قهرمان را مشخص می‌کند ضمن اینکه نباید از این نکته غافل شد که روی کاغذ چهار بازی پایانی ما به استثنای بازی با پدیده از سایر رقبای مدعی قهرمانی آسانتر است.

* بردن پدیده و تزریق روحیه به مجموعه استقلال

وقتی که تیمی مخصوصا یک تیم پرهودار بزرگ مثل استقلال ۳ یا ۴ برد متوالی می‌آورد هم روحیه اعضای تیم و هم روحیه بازیکنان بالا می‌رود و به همین دلیل استقلال با این روحیه و شرایط فعلی می‌تواند تیم خوب پدیده را هم شکست دهد. پدیده‌ای که به نظرم تا اینجا بهترین تیم فصل بوده است و گل محمدی تیم خوبی را ساخته است.

* پیشرفت استقلال از نظر فنی

بازی‌های اخیر استقلال نشان می‌دهد که این تیم روندی رو به رشد را طی می‌کند و در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید و همچنین بازگشت بازیکنانی مثل محسن کریمی و داریوش شجاعیان مرتضی آقاخان تیم حتی قوی‌تر هم خواهد شد.

بهتاش فریبا

* انتقاد کمیته فنی از گرو و نیومایر

آخرین جلسه کمیته فنی بدون حضور شفر برگزار شد، چون اعضا می‌خواستند در مورد مباحث مختلف تیم به جمع بندی برسند و جلسه بعدی کمیته فنی با حضور شفر خواهد بود. شفر هنوز فهرست ورودی و خروجی خود را به باشگاه نداده تا بررسی کنیم و قرار است تا نیم فصل گزینه‌های مختلف کمک خارجی خود را معرفی کند تا کمیته فنی این گزینه‌ها را بررسی کند. در مورد گرو و نیومایر هم وی تصمیم گیرنده است.

* دلیل ضعف خریدهای خارجی استقلال

از نظر شخصی من نیومایر به دلیل مصدومیتی که از ناحیه شست پا داشت، ناحیه‌ای که به دلیل استخوان‌های نازکی که دارد دیر کامل بهبود پیدا می‌کند و فشار هم به دلیل شوت زدن روی آن زیاد است، نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند. گرو هم نشان داده سعی و تلاش زیادی برای تیم می‌کند و اگر ۲،۳ گل بزند از زیر فشار خارج شده و شرایطش بهتر می‌شود.

* پست های که باید در استقلال تقویت شود 

به نظر شخصی من برخلاف آنکه اکثرا می‌گویند استقلال به مهاجم نیاز دارد، اما من معتقدم ما مهاجم داریم و اولویت اول ما باید جذب یک پلی‌میکر باشد.

* واکنش به شایعه بازگشت جپاروف

از این مورد بی‌اطلاع هستم و باید از باشگاه سوال کنید، اما به نظر من جباروف بازیکن خوبی بوده و در استقلال هم عملکرد مثبت و خوبی داشته است.

* قهرمانی استقلال در فصل جاری

در حال حاضر استقلال مدعی قهرمانی نیست، اما با پتانسلی که تیم دارد می‌تواند مدعی قهرمانی در این فصل شود.

 

اخبار تیم استقلال

 


 

مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: استقلال همیشه یک تیم راست رو بوده است؛ بازی در چمن مصنوعی سخت است

 

دیدگاه‌ها  
Mohsen
0 #1 Mohsen 1397-09-17 15:37
از باشگاه خواهش میکنیم پیگیر مطالب داریوش شجاعیان باشد تامشکلی پیش نیاید.و خواهش میکنم نظر ما هواداران را هم ببینند.من‌اززبان تماشاگران روی سکو نظراتم را میدهم.
به نظرما بازیکنان خروجی باید:
گرو_نیومایر_جابرانصاری_خسروحیدری_فرشادمحمدی مهر_میثم تیموری و میلادزکی پور باشد.
خواهش میکنیم به تبریزی فرصت بیشتر بدهید بهترین مهاجم حال حاضر ایران.
بازیکنان ورودی:جباروف.بازیکن زیر23سال که همبازی طارق توتیم ملی عراق باید با این بازیکنان 5ساله قرارداد ببندیم، بازیکنیه حتی سطحش بهتر از طارق هستش_یه دفاع چپ به جای زکی پور باید قبول کنیم زکی پور درحدوحدود استقلال نیس باید بازیکنی بیاریم که مقابل الهلال و الدوحه و العین پاش نلرزه مثل زکی پور نباشه که توبازیای بزرگ یه پاس ۵متری نتونه بده.بازیکنی مثل محمد انصاری پرسپولیس تو دفاع چپ لازم داریم._یک دفاع وسط در حد مجید حسینی باید جذب کنیم_ما قوچان نژاد نمی‌خواهیم اگه خوب بود توی لیگ قبرس بازی نمی‌کرد_بارفتن گرو و انصاری و نیومایرومحمدی مهر و تیموری ،پولهایی که قراربود به این بازیکنان بدین به یک پلیمکریا همون بازی گردان و یک مهاجم فراتر از آسیا بدید تا بیان.چون مطمنا مجموع پولی که باید در آینده به بازیکنانی مثل گرو و نیومایر و انصاری و محمدی و تیموری بدین بالای ۱۲میلیارد خب به جای اینااین پولو به دوتا بازیکن، یکی پلیمکر و یکی مهاجم فراتر از آسیا بدین از خارج با پای پیاده قاچا قاچامیان.لطفا نظرات ماروهم درنظر بگیریم ممنون :D
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار