اسماعیل خلیل زاده

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به عنوان یک فعال اقتصادی عرض می کنم که در حوزه اقتصاد، علاقمندان به باشگاه استقلال زیاد هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده نائب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره انتصابش به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال صحبتهایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* امیدوارم بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم!

با توجه به اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه مردمی است، من شخصا به این باشگاه علاقمند بودم تا بتوانم در خدمت این باشگاه باشم. من زمان مدیریت آقای افشارزاده هم در خدمت باشگاه استقلال بودم. به عنوان یک فعال اقتصادی خدمتتان عرض می کنم که در حوزه اقتصاد، علاقمندان به باشگاه استقلال زیاد هستند. من به عنوان کسی که بتواند به مدیرعامل کمک کند به عضویت هیات مدیره در آمدم و امیدوارم در کنار سایر اعضا بتوانیم به هواداران عزیز خدمت کنیم. به عنوان یکی از خادمان این ملت، از وزیر ورزش بابت اعتمادشان ممنونم. از آقای فتحی که از دوستان من هستند هم ممنونم. ایشان برای این باشگاه زحمت می کشد و امیدوارم بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم.

* این ترکیب هیات مدیره می تواند کارگشا باشد

فکر می کنم تیم ما در هیات مدیره خیلی خوب است. الان هیات مدیره استقلال در همه شاخه ها قدرت دارد و آقای فتحی هم که توانمند هستند و مطمئنا این ترکیب می تواند کار گشا باشد. ما تلاش خواهیم کرد تا آنچه که هواداران را خوشحال می کند، انجام دهیم. این را هم بگویم که به غیر از من، همه اعضای هیات مدیره افرادی کاردان و کاربلد هستند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار