6ae20ff6 e4e5 4866 b706 66a85bcb69e3

هافبک استقلال معتقد است تیم ملی کشورمان زمین تمرینی خوبی ندارد و این برای تیمی که میخواهد به جام جهانی صعود کند اصلا جالب نیست

 

به گزارش استقلال نیوز هافبک تیم ملی فوتبال گفت: در اردوی قبلی نیز در زمین خوبی تمرین کردیم اما بهترین زمین ایران ورزشگاه آزادی است.

امید ابراهیمی پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اول از همه سال نو را به همه تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی باشد. چند روز قبل یک اردو داشتیم و تمرینات خوبی را انجام دادیم. امیدوارم یک بازی خوب روز پنچشنبه داشته باشیم.

وی درباره جوانگرایی تیم ملی افزود: همه با هم خوب و رفیق هستند. هر کسی دوست دارد به تیم ملی کشورش کمک کند. جوانان نیز انگیزه دارند اما همه می خواهند با تمرینات خوب به تیم ملی کمک کنند.

هافبک تیم ملی تصریح کرد: از الان نمی توانم نتیجه را پیش بینی کرد. فوتبال امروز غیرقابل پیش بینی است و تیم های بزرگی بودند که مقابل تیمهای کوچک نتیجه نگرفتند. اگر صحبت های کی روش را مدنظر قرار دهیم، با قدرت کامل به زمین می رویم.

ابراهیمی درباره زمین تمرین تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی باید امکانات بهتری داشته باشد. در اردوی قبلی نیز در زمین خوبی تمرین کردیم اما بهترین زمین ایران ورزشگاه آزادی است. مسئولان تلاش می کنند تا زمین خوبی داشته باشیم.

وی در پایان درباره رایگان بودن بازی برای هواداران گفت: هواداران همیشه یاور تیم ملی بودند. اینجا بحث ملی است و همه مردم یک عرقی به تیم کشورشان دارند. دیگر بحث استقلال و پرسپولیس نیست. سعی می کنیم که بازی خوبی را ارائه دهیم که با پیروزی همراه باشد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار