مهدی قائدی

هافبک جوان استقلال و تیم ملی امید گفت: تنها مشکل ما در حال حاضر زمین تمرین است و من امیدوارم یک زمین تمرین در حد زمین تمرین تیم ملی بزرگسالان به تیم امید بدهند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، مهدی قائدی هافبک جوان استقلال و تیم ملی امید در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید در خصوص اینکه چرا امروز با ملی‌پوشان تمرین نمی‌کند، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

* چرا امروز با ملی‌پوشان تمرین نمی‌کنید؟

من یک آسیب‌دیدگی از بازی گذشته استقلال و فولاد خوزستان داشتم و از ناحیه مچ ضربه خوردم امروز هم پزشکان ترجیح دادند با تیم تمرین نکنم.

* وضعیت ملی‌پوشان در اردو؟

همه چیز ما خوب است از هتل گرفته تا امکانات اردویی ولی زمین تمرین خوبی نداریم ، اگر یک زمین خوب مثل زمین تمرین تیم ملی بزرگسالان به ما بدهند، خیلی بهتر می‌شود. عضلات بازیکنان همه در این زمین‌ها درگیر است و بعضاً دوقلوی بازیکنان آسیب می‌بیند.

* آیا در خصوص زمین تمرین با مسئولان تیم ملی صحبت نکرده‌اند؟

ما صحبت‌هایمان را منتقل کرده‌ایم ولی گفته‌اند آن زمین فقط برای تیم ملی بزرگسالان است، یک زمین  دیگر هم متعلق به صدا و سیما بود و ما در آن تمرین می‌کردیم اما واقعاً افتضاح بود و اصلاً نمی‌توانستیم در آن زمین کار کنیم و تمرین در چنین زمین‌هایی اصلاً برای ما که می‌خواهیم به المپیک برویم خوب نیست.

* توپ‌هایی که تیم ملی امید با آنها تمرین می‌کند؟

این توپ‌ها که خوب است اما توپ‌های لیگ برتر افتضاح است و همه در مورد آن اعتراض کرده‌اند، امیدوارم این توپ‌ها را عوض کنند چون سنگین است.

 اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار