ویلموتس سلطانی فر

پس از فاجعه قرارداد ویلموتس قرار شد نمایندگان مجلس با طرح استیضاح وزیر ورزش با مقصر اصلی ماجرا برخورد کنند اما تا به امروز این مهم حاصل نشده است.    

   

 به گزارش استقلال نیوز، مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با آن قرارداد عجیب و سابقه ضعیف این روزها منتظر 9 میلیون یورو پول بیت المال است تا احتمالا بزرگترین خیانت ورزشی کشور به دست وزارت ورزش به ثبت برسد.

 موضوع پرونده ویلموتس کم کم به معمایی بزرگ تبدیل می شود که گویی قرار نیست هیچ فردی در ارتباط با آن سئوال و جواب شده و یا لااقل مدتی دور از میز ریاست و وزارت باشد. چرا که یکی از متهمان اصلی در این پرونده شخص وزیر، مسعود سلطانی فر است که به استناد مصاحبه های تصویری و صوتی مکرر مهدی تاج، دستور عقد قرارداد با مرد بلژیکی را وزیر صادر کرده بود! ولی نه تنها وزیر در صحن علنی مجلس مورد استیضاح قرار نمی گیرد بلکه هیچ یک از دیگر مقصران در عقد این قرارداد مورد مؤاخذه قرار نگرفته اند و برعکس با کمال قدرت در پست های قبلی یا جدید مشغول هستند.

قوه قضاییه که این روزها به شدت پیگیر پرونده های مفاسد اقتصادی است باید کمی از وقت خود را نیز صرف پرونده ای کند که چشم میلیونها فوتبالدوست ایرانی به آن دوخته شده. پرونده ای که با ضرر و زیانش به پیکر فوتبال در دورانی که قیمت دلار 30 هزار تومان است، می شد حتی 2 استادیوم مجهز ساخت ولی ظاهرا به واسطه بی مبالاتی گروهی ظاهرا دلسوز(!) باید چیزی حدود 9 میلیون میلیون دلار پول بی زبان را در جیب ویلموتس و شرکای ایرانی و بلژیکی اش از جمله همسرش بریزیم.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

محمد مومنی: ویلموتس کلاه گشادی سر فوتبال ایران گذاشت؛ از آقای رئیسی تقاضا ورود به فساد در فوتبال را دارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار