محمد مومنی

مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال گفت: ویلموتس با قرارداد عجیبی که با فدراسیون فوتبال ایران بست کلاه گشادی سر فدراسیون و ورزش کشور ما گذاشت.

   

 به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال درگفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص بحث قرارداد ویلموتس که این روزها در رسانه های ایرانی به شد مورد انتقاد قرار گرفته است و همچنین وضعیت تیم استقلال، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* قرارداد عجیب ویلموتس کلاه گشادی سر فوتبال ایران گذاشت

متأسفانه سر قضیه ویلموتس و قرارداد عجیب او کلاه گشادی سر فوتبال ایران و یا حتی بهتر است بگویم سر کشور ایران رفت و حالا باید پول‌های بی زبانی را بابت قرارداد یک مربی که اصلاً به کار فوتبال ما نیامد از کشور خارج کنیم.

 * هیچ برخوردی هم با متخلفان صورت نمی‌گیرد

متأسفانه مدتی هست که شاهد قراردادهای عجیب به خصوص با بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال هستیم و هیچ برخوردی هم با متخلفان صورت نمی‌گیرد و یکسری از مدیران هم بر این باورند که در قبال عملکردشان پاسخگو نیستند.

 * از آقای رئیسی تقاضا ورود به فساد در فوتبال را دارم

از رئیس محترم قوه قضائیه به عنوان یک پیشکسوت فوتبال تقاضا دارم حالا که ایشان نشان دادند چه عزمی برای مبارزه با فساد دارند و این کار را از خود قوه قضائیه شروع کردند و ما هم از ایشان بسیار ممنون و سپاسگزاریم، به فوتبال هم با قدرت ورود کنند و یکبار برای همیشه ریشه فساد را در فوتبال بخشکانند.

 *  اگر با مفسادان فوتبال برخورد شود دیگر پول بیت المال هدر نمی رود

قطعاً اگر یکی دو برخورد بسیار قاطع با فاسدان در فوتبال صورت گیرد، دیگران به خودشان اجازه نمی‌دهند این طور بی پروا با مربیان و بازیکنان خارجی که قابلیت زیادی ندارند قراردادهای نجومی ببندند و بیت المال را هدر بدهند.

 به فرهاد مجیدی و تیمش خوشبین هستم

به فرهاد مجیدی و تیم خوبی که در اختیار دارد خوشبین هستم و معتقدم آنها نتایج خوبی تا پایان فصل خواهند گرفت. امیدوارم مشکلات مالی که پیرامون باشگاه را گرفته نیز هرچه زودتر حل و فصل شود تا تمرکز مدیران و کادر فنی تنها روی مسائل فنی باشد.

اخبار رسمی استقلال

 


 مطالب مرتبط:

محمد مومنی: مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد؛ فرهاد نباید راه استراماچونی را ادامه بدهد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار