آندرانیک تیموریان

هافبک دفاعی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: شرایط تیم ملی کمی بحرانی است مانند مقدماتی جام جهانی 2012. که ما باید آن سه بازی آخر را پیروز می‌شدیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی و استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا، در خصوص اینکه چقدر شانس صعود برای تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات قائل است، صجبت هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

       

* شرایط تیم ملی فوتبال ایران؟

شرایط تیم ملی فکر می‌کنم کمی بحرانی است مثل زمانی است که ما در تیم ملی حضور داشتیم مانند مقدماتی جام جهانی 2012. ما باید آن سه بازی آخر را پیروز می‌شدیم تا به جام جهانی صعود کنیم فکر می‌کنم شرایط تیم ملی الان مشابه همان زمان است.

* بازیکنان بدون انجام بازی تدارکاتی به منامه بحرین سفر کردند؟

شاید به خاطر مسائل کرونا اتفاقات پیرامون آن بازی دوستانه برگزار نشد و به نظرم آنهایی که باید بازی‌های دوستانه را هماهنگ می‌کردند در این زمینه ضعیف عمل کردند.

* حضور کریم باقری روی نیمکت تیم ملی؟

کریم یکی از قدیمی‌های فوتبال ایران است هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس از قدمت بالایی برخوردار است و در این مقطع خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند با توجه به تجربه و کاریزمایی که کریم دارد یکی از علت‌های موفقیت تیم ملی خواهد بود.

* کدام یک از حریفان ایران در این مرحله سخت‌تر از دیگری خواهد بود؟

هر چهار بازی سخت است این گونه نیست که بگوییم بحرین یقه ایران را می‌گیرد یا ایران یقه ایران را. هر چه قدر وقت بیشتری برای تیم ملی‌ات بگذاری سود آن در اردوی مقدماتی خواهی برد. همه دوست دارند از این گروه صعود کنند. جام جهانی هر چهار سال یک بار برای هر کشوری اتفاق می‌افتد و همه فوتبالیست‌ها دوست دارند در آ‌ن اتفاق حاضر شوند.

* شرایط خط هافبک تیم ملی؟

خط هافبک بدی نداریم اما ما باید راندمان کاری را روز بازی مشاهده کنیم اما در کل فکر می‌کنم خط هافبک ما از تجربه بین المللی خوبی برخوردار است.

* خیلی‌ها معتقدند بازیکنان شایسته دیگری نیز می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند؟

باید ببینیم چه کسانی انتقاد کردند فوتبالیست بودن یک پروسه 10، 15 ساله است چه درتیم ملی و چه در رده باشگاهی و این چرخه تیم ملی و باشگاهی دو مقوله جد ا از یکدیگر است. به هر حال بازیکنان قبل از ما بوده‌اند رفته‌اند ما آمدیم جای آنها ما رفتیم کسان دیگر آمدند انتقاد از قدیم الایام بوده است و یک بازیکن نمی‌تواند 20 سال در تیم ملی حضور داشته باشد درست است که بازیکن باتجربه کم داریم این نظر سرمربی تیم ملی بوده که چه کسانی را دعوت کند یا سودش را می‌برد یا ضررش را. اگر این بازیکنان خوب کار کنند به نفع تیم ملی است و اگر هم خدای ناکرده شرایطشان خوب نباشد دودش به چشم تیم ملی می‌رود.

* شرایط استقلال؟

چند بازی اخیر این تیم را دیدم امیدوارم که استقلال پتانسیل گرفتن سهمیه فصل آ‌ینده لیگ قهرمانان را داشته باشد و در جام حذفی هم بتواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. البته این را هم بگویم که نمی‌توان جام حذفی را ملاک خوب یا بد بودن یک تیم دانست زیرا تک بازی است و شانس هم در آن خیلی دخیل است.

* کدام تیم در لیگ برتر ایران شانس قهرمانی دارد؟

تیم‌های اول تا چهارم شرایط قهرمان شدن در لیگ را دارند.

* خودت چه زمانی وارد دنیای مربیگری خواهی شد؟

دنبال این مساله هستم که به مربیگری روی بیاورم کلاس‌ها را مرحله به مرحله گذرانده‌ام و منتظرم ببینم در آینده چه اتفاقی پیش می‌آ‌ید.

* چندی پیش تولد برادر مرحومش سرژیک بود؟

اولین سالی بود که سرژیک کنار ما نبود جایش خیلی خالی است یک از مشوقان خوب من بود و همیشه مشاوره‌های مناسبی به من می‌داد.

اخبار تیم ملی ایران

       

   


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ قائدی تنها نماینده آبی ها در دور برگشت!

برنامه و ساعت دیدارهای تیم ملی در بحرین/ 25 خرداد دیدارهای تعیین کننده در منامه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار