دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم از منامه با 12 امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند.

   

 به گزارش استقلال نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار ایران و هنگ‌کنگ پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

 

* دیدار ایران و هنگ کنگ؟

امیدوارم از منامه با 12 امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند.

تیم هنگ کنگ تیم قابل احترامی برای ماست و بازی بسیار مهمی است ولی نمی دانیم چه انتظاری می شود داشت چون از پارسال بازی نداشته است. هرچند تلاش کردیم و اطلاعات کمی توانستیم راجع به آنها جمع آوری کنیم. ما از بازی های خودمان میزبانی نمی کنیم. ما از afc خواستیم که زمین بازی را تغییر دهد زیرا این برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است، پس حداقل باید زمین خوبی را مهیا کند ولی ما از این موضوع ناامید هستیم.

* شرایط زمین مسابقه؟

من همین الان در مورد زمین صحبت کردم. این زمین واقعا خوب نیست ولی می خوام تمام تمرکز تیم من فقط روی بازی کردن باشد. امیدوارم که تیم من شرایط را درک کند و قوی باشد. من به آنها اعتقاد دارم.

* آیا فکر نمی کنید که صحبت های شما راجع به زمین بهانه باشد؟

من هیچ بهانه ای نمی آورم. ما قوی هستیم و همه تیم ها اینجا با ما رو به رو می شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه ای وجود ندارد. اگر زمین را ببینید، چیزی را می بینید که هرگز در زندگی ندیده ام.

این یک بهانه نیست. شما و بقیه تیم ها باید با ما رو به رو شوید و من فرار نمی کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می توانید زمین را چک کنید. اول که آمدم اینجا خواستم زمین را ببینم اما به من اجازه ندادند. من می توانم شما را دعوت کنم و با من بیاید و زمین را ببینید. خیلی داستان جالبی است.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی طارمی که به همراه دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با بحرین شرکت کرده بود، در صحبت هایی اظهار داشت:

ما در این مسابقات چهار دیدار مهم داریم و بازی به بازی جلو می رویم. تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا پیروز این دیدارها باشیم اما از پیش، به بازی بعدی فکر نمی کنیم.

مهم ترین بازی ما در حال حاضر دیدار برابر هنگ کنگ است. باید تمام تمرکزمان را برای آن نگه داریم. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام تمرکزمان فقط برای این بازی بود. فکر می کنم فردا یک رقابت خوب را برابر هنگ کنگ انجام دهیم. انشاالله با پیروزی از زمین خارج شویم و دل مردم را شاد کنیم.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ قائدی تنها نماینده آبی ها در دور برگشت!

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد/ سقوط آزاد از کی روش بزرگ به ویچ!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار