دیدار ایران و هنگ کنگ

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 چین، مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید.

                                                                       

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ابران در نخستین دیدار دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 چین در ورزشگاه شیخ محمد آل خلیفه منامه به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

علی قلی‌زاده، وحید امیری و کریم انصاری‌فرد در دقایق 84،61،23 گل‌های ایران را به ثمر رساندند و تک گل هنگ کنگ را کوانگ چنگ سیو در دقیقه 85 وارد دروازه بیرانوند کرد.

  

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی(میلاد محمدی 58)، علیرضا جهانبخش(سامان قدوس 58)، احمد نوراللهی، مهدی طارمی(مهدی ترابی 69)، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده(کریم انصاری‌فرد 80)، سردار آزمون(کاوه رضایی 69)

ترکیب تیم ملی هنگ‌کنگ: یاپ هونگ فای، تسوی وانگ کیت(کئونگ چونگ وای 46)، فونگ هینگ وا، هلیو خوزه گونکالوس،‌ هوانگ یانگ، سون مینگ هیم(کوانگ چنگ سیو 80)، اور متیو الیوت، دیه‌گو الی موریرا(نگان لوک فونگ 80)، لیونگ کوون چونگ(ونگ وای 70)، چان شینیچی، تونگ کین مان

نیمه اول

دقیقه 2: ارسال علی قلی‌زاده به محوطه جریمه هنگ‌کنگ موقعیت خوبی برای ایران بود که با سراسیمگی مدافعان این تیم توپ از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه 3: ضربه‌ای که به سمت دروازه هنگ‌کنگ شلیک شد، توسط دروازه‌بان این تیم مهار شد که در برگشت سردار آزمون می‌توانست دروازه این تیم را باز کند، اما داور مسابقه آفساید اعلام کرد.

دقیقه 5: علیرضا جهانبخش از سمت راست پاس در عرضی را به محوطه جریمه هنگ‌کنگ ارسال کرد که توپ به دست مدافع این تیم برخورد کرد، اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 6: مهدی طارمی در محوطه جریمه هنگ‌کنگ صاحب توپ شد که توسط مدافعان هنگ‌کنگی سرنگون شد، اما داور اعلام پنالتی نکرد و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

دقیقه 17: ارسال به محوطه جریمه هنگ‌کنگ به سردار آزمون رسید که پاس او به مهدی طارمی نرسید و بازیکنان هنگ‌کنگ تن به کرنر دادند.

دقیقه 18: علیرضا جهانبخش از سمت چپ پاسی عرضی را برای سعید عزت‌اللهی فرستاد که ضربه او راهی به دروازه نداشت.

ایران 3-1 هنگ کنگ

دقیقه 23: علی قلی‌زاده از سمت راست وارد محوطه جریمه هنگ‌کنگ شد و از زاویه‌ای کاملاً بسته و از روی خط عرضی زمین، دروازه این تیم را باز کرد.

دقیقه 36: موقعیتی خوب پشت محوطه جریمه از روی ضربه ایستگاهی نصیب ایران شد که پاس در عرض قلی‌زاده به نوراللهی و ضربه او نتیجه‌بخش نبود.

دقیقه 44: ارسال قلی‌زاده از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر سردار آزمون همراه شد و توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه 46: سردار آزمون از پشت محوطه جریمه هنگ‌کنگ اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

ایران 3-1 هنگ کنگ

دقیقه 61: توپی که صادق محرمی روی دروازه هنگ‌کنگ ارسال کرده بود توسط مدافعان به صورت ناقص دفع شد تا به وحید امیری برسد. امیری موقعیت را برای شوتزنی مناسب دید و توپ او پس از برخورد با مدافع هنگ‌کنگ وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه 68: علی قلی‌زاده از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه هنگ‌کنگ شلیک کرد که این توپ برگشت داده شد و روی توپ برگشتی، سردار آزمون قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که دروازه‌بان هنگ‌کنگ تن به کرنر داد.

ایران 3-1 هنگ کنگ

دقیقه 84: مهدی ترابی از سمت چپ نفوذی به محوطه جریمه هنگ‌کنگ داشت و با پاس در عرض، زمینه‌ساز گل سوم تیم ملی توسط کریم انصاری‌فرد شد.

دقیقه 85: هنگ‌کنگی‌ها از سمت چپ ارسالی روی دروازه ایران داشتند و با یک ضربه سر دروازه ایران را باز کردند.

دقیقه 86: احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه شوتی ناگهانی را به سمت دروازه هنگ‌کنگ زد، اما این توپ راهی به دروازه نداشت و برگشت داده شد. روی توپ برگشتی هم بازیکنان ایران نتوانستند از موقعیت بهره‌ای ببرند.

دقیقه 90: داور مسابقه مهدی ترابی را با کارت زرد جریمه کرد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال بحرین مقابل کامبوج با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید تا صدر گروه سوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر را به دست بگیرد.

* جدول رده بندی:

جدول رده بندی

اخبار تیم ملی ایران

 


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ مشخص شد؛ اولین گام از 4 فینال بزرگ!

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ اسکوچیچ: از هنگ کنگ اطلاعات کمی داریم؛ وضعیت زمین مسابقه خوب نیست

رونمایی از لباس تیم ملی به بدترین شکل ممکن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار