دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از پیروزی برابر هنگ کنگ گفت: با توجه به ضد فوتبال بازی کردن هنگ کنگ از نتیجه بازی راضی هستیم.

   

 به گزارش استقلال نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل هنگ کنگ از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2020 قطر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* از نتیجه بازی راضی هستم

برای شروع تورنمنت از نتیجه این بازی خیلی راضی‌ هستم چون شرایط آب و هوایی در بحرین سخت است و ما به خوبی از پس این مسابقه بر آمدیم.

* هنگ کنگ ضد فوتبال بازی می کرد!

با تیمی بازی داشتیم که در اکثر مسابقه در یک سوم زمین خودش بازی می‌کرد و همین کار ما را سخت می‌کرد، در واقع حریف ضد فوتبال به نمایش می گذاشت. ما بازی را با نتیجه خوبی تمام کردییم و به بازیکنان کلیدی تیم هم استراحت دادیم که فشار همه مسابقه روی آنها نباشد.

* تنها از گلی که خوردیم رضایت ندارم

تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم دریافت گل بود. ما نباید گل‌های شبیه به این را دریافت کنیم و در تمام بازی باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

* اطلاعات کمی از هنگ کنگ داشتیم

از آنجا که هنگ‌کنگ مدت زیادی بود بازی نداشت، ما اطلاعات کمی از این تیم داشتیم اما برتری را در طول بازی حفظ کردیم. ما شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم و اگر کسی بازی را می‌دید متوجه می‌شد چه تیمی دست بالاتری در این دیدار دارد.

* کیفیت چمن زمین برای همه تیم ها یکسان نیست!

فکر می‌کنم زمان کافی برای بهتر شدن چمن این زمین وجود ندارد. من انتظار داشتم شرایط مسابقه برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما و عراق در این زمین بازی می‌کنیم ولی تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند. در مورد مسائل دیگر هم قبلا صحبت کردم.

* هر دو محوطه جریمه کیفیت چمن خوبی نداشت

ما در هر دو نیمه فشار را روی تیم حریف حفظ کرده بودیم، هر دو محوطه جریمه کیفیت چمن خوبی نداشت ولی کار دیگری از دست ما بر نمی‌آید و ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و کارمان را انجام بدهیم.

* تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است

تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است. بازی قبلی با (هنگ‌کنگ) تمام شده است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و باید به اندازه کافی باهوش باشیم. از امشب تمرینات بازسازی و ریکاوری را انجام می‌دهیم تا تورنمنت را با موفقیت تمام کنیم.

* می‌دانیم باید چگونه از موانع رد شویم

ما نمی‌خواهیم مسابقات را با هم قاطی کنیم. هر بازی داستان متفاوت با خودش را دارد. تمرکز ما در حال حاضر رویی دیدار با بحرین است و سعی نمی‌کنیم از حالا به بازی‌های بعد فکر کنیم. ما تیم خوبی داریم، به قدرتمان ایمان داریم و می‌دانیم باید چگونه از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.

اخبار تیم ملی

                                            


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ ترکیب تیم ملی ایران مقابل عراق مشخص شد؛ به امید فراموشی خاطره تلخ ملت ها!

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ مسعود شجاعی: مقابل عراق بازی سختی در پیش داریم

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ مارک ویلموتس: باید روی صعود به جام جهانی تمرکز کنیم

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ اولین شکست ویلموتس با ایران؛ همسایه آزاری بحرینی ها با کمک"داور

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار