مسعود شجاعی

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار برابر عراق گفت: مقابل عراق می خواهیم نتیجه بازی با بحرین که در آن خوب نبودیم را جبران کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از در مقابل عراق از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2020 قطر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* می خواهیم شکست مقابل بحرین را جبران کنیم

مطمئنا بازی مهمی برای ما است. در این مدت کوتاه سعی کردیم تیم عراق را آنالیز کنیم و می دانیم که تیم خوبی دارد و بازی سختی در پیش داریم. اما ما هم برای این بازی آماده هستیم و انگیزه داریم.

در واقع می خواهیم بازی قبلی که در آن خوب نبودیم را جبران کنیم و بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم بازی خوبی باشد و همه می دانند که این بازی برای هر دو تیم حساس است و هر تیمی که بیشتر تلاش کند می تواند برنده دیدار باشد.

* ویلموتس نیاز به زمان دارد

بی تردید برای هر مربی که تازه از راه می رسد و تیم را در درست می گیرد، شناخت بازیکنان خیلی سخت و زمانبر است به خصوص در بحث تیم های ملی.

این موضوع در باره آقای ویلموتس هم صدق می کند اما فکر می کنم باتوجه به مدت کوتاهی که ایشان تیم را در اختیار گرفته نتایج و بازیهای خیلی خوبی را شاهد بودیم و شناخت خیلی خوبی در این مدت زمان بدست آورده است و مطمئنا با گذشت زمان و در آینده بازیها و نتایج بهتری هم شاهد خواهیم بود.

اخبار تیم ملی

 

                                          


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ مارک ویلموتس: باید روی صعود به جام جهانی تمرکز کنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار