وحید امیری

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این چند روز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم تا به دور از هرگونه حاشیه سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وحید امیریهافبک تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

   

* وضعیت تیم ملی؟

من هم عرض سلام دارم خدمت همه عزیزان خدا را شاکرم که شرایط تیم بسیار خوب است نتیجه که در بازی گذشته گرفتیم یک اعتماد به نفس خوبی به تیم داده است. اما این دلیل نمی‌شود که بازی فردا را آسان بگیریم و با آسودگی خاطر وارد بازی شویم. زیرا ما همیشه مقابل سوریه بازی سختی را تجربه کردیم و مطمئن هستم فردا نیز بازی ما مقابل سوریه سخت خواهد بود، اما در این چند روز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و به خودمان این باور را داریم که بتوانیم فردا با یک بازی منظم بتوانیم به جام جهانی نزدیک تر شویم و به دور از هرگونه حاشیه سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

* تغییر موقعیت و جایگاه اش در زمین بازی؟

در بازی باشگاهی برای من رخ داده بود که در پستی متفاوت از پست اصلی ام بازی کنم اما به ندرت اتفاق افتاده بود که این تغییر بین دو نیمه یا انتهای بازی رخ دهد من با این قضیه کنار آمده ام و برای من مسئله جا افتاده است من نمی خواهم به این اتفاق به صورت یک چالش نگاه کنم. و با آن کنار آمده ام و  نمی گذارم بر روی عملکردم تاثیر منفی بگذارد. در چند سال گذشته تغییر پست زیاد داشتم به و در پست های متفاوتی بازی کردم این تغییر پست باعث نمی‌شود تمرکز من به هم بریزد و بیشتر سعی من این است که در عین سادگی در اختیار تیم باشم و قصد خودنمایی ندارم.

* پست اینستاگرامی همه بازیکنان تیم ملی؟

این اتفاق هیچ تغییری در روند تیم ایجاد نمی کند گاهی ممکن است درون خانواده کمبود هایی به وجود بیاید اما همیشه این اتفاقات بوده ما با این گونه مشکلات کنار آمده ایم و عادت کردیم به نظر من شاید  این مسئله این قدر هم بزرگ نیست که که راجع به آن صحبت کنم اما زمانی که ما به بازی نزدیک می شویم صحبت در رابطه با این مسائل و حواشی به وجود آمده مناسب نباشد شما این صحبت را بگذارید برای بعد از بازی تا بتوانیم فردا با تمرکز تیم را به آن شرایط و جایگاهی که می‌خواهیم برسانیم.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ ماریو تات: بازی سختی مقابل سوریه خواهیم داشت؛ پیروزی در بازی فردا قدم بسیار بزرگ برای رسیدن به جام جهانی است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار