ماریو تات

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار یک بازی سخت را داریم ولی امیدواریم روند شکست ناپذیری مان ادامه پیدا کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ماریو تات مربی تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل اخراج اسکوچیچ در بازی قبل مقابل لبنان در نشست خبری پیش از بازی با سوریه شرکت کرد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

          

* دیدار سوریه و ایران؟

فردا بازی مهم دیگری داریم. بعد از ۵ بازی که در این گروه انجام دادیم پنج بازی مهم دیگر در پیش داریم امیدوارم روند خوبی را داشته باشیم بازی فردا به میزبانی سوریه در خاک اردن برگزار خواهد شد و انتظار یک بازی سخت را داریم هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مقابل سوریه در این زمین بازی آسانی داشته است ولی امیدواریم روند شکست ناپذیری مان ادامه پیدا کند اگر بازیکنان با انضباط و اشتیاق و انرژی ۱۰۰ درصدی در زمین ظاهر بشوند می‌توانیم با یک نتیجه مثبت این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

* چالش نشستن روی نیمکت به عنوان سرمربی برای اولین بار؟

باید صحبت شما را تصحیح کنم من اولین بار نیست که من روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی می‌نشینم بلکه در بازی مقابل سوریه زمانی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیمار بود من به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده داشتم و در رابطه با تعامل با سرمربی با راه های ارتباطی که وجود دارد این تعامل صورت خواهد گرفت و مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

* اگر در بازی فردا بخواهید تغییر سیستم بدهید و با دو مهاجم بازی کنید با توجه به این که مهدی طارمی را در اختیار ندارید چه بازیکن را به عنوان جایگزین مهدی طارمی در نظر دارید؟

شاید جوابی که می دهم  برای شماکمی ناامید کننده باشد اما هنوز برای ترکیب فردا به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اما چیزی که از آن مطمئنم این است که هر بازیکنی که فردا درون زمین قرار می گیردچه ثابت باشد چه تعویضی تمام تلاشش را خواهد کرد اگر با یاری خدا بتوانیم بازی فردا را ببریم می توانیم یک قدم بسیار بزرگ در راه رسیدن به هدف مان برداریم که همان رسیدن به جام جهانی است.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ کامبکی رویایی در وقت‌های اضافی؛ ایران از جهنم بیروت به سلامت عبور کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار