139408201705366256495194

به گزارش استقلال نیوز داستان حملات جناب کیروش به افراد ایرانی در فوتبال کشو.رمان همچنان ادامه دار است انگار کسی از مسئولین نتوانسته به ایشان تذکرات اخلاقی را به صورت کامل یاد آوری و خط قرمز های فوتبال را تذکر دهد.

کارلوس کی‌روش که برای تماشای دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، پس از پایان این بازی گفت: درباره صحبت‌های هراتیان صحبتی ندارم و او چه کسی است که من را دعوت کند؟ ما تلاش کردیم که این مرکز به وجود بیاید. من باید او را دعوت کنم. دربار اظهارات ترابیان هم صحبتی ندارم و قبلاً به او گوشزد کرده بودم که در رویاهایش هم اسم من را نیاورد.

سرمربی تیم ملی افزود: ترابیان تهدید کرده که به خاطر منافع ملی صحبت‌هایی را مطرح خواهد کرد، ایشان بهتر است به خاطر منافع کشور بزرگی مثل ایران بیایند و مسائل را مطرح کنند، او خودش را  پنهان کرده است. ترابیان «بزدلانه» صورتش را پنهان می‌کند، اصلا او چه چیزی می‌خواهد بگوید؟ وقتی در حال انجام دادن کار اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد بودیم چه کسی مخل این فرآیند شده بود؟

کی‌روش عنوان کرد: ترابیان فردی بود که پول روزانه بازیکنان را به افراد نزدیک خود می‌داد. من به ترابیان گوشزد کرده بودم که دیگر اسم من را نیاورد.

وی اظهار داشت:‌ فردا با کفاشیان جلسه دارم و صحبت‌های لازم را با وی خواهم کرد.

کی‌روش درباره چمن کمپ تیم‌های ملی گفت: الان زمان صحبت درباره این مسائل نیست. این سوالات را از یک خبرگزاری (او نام این خبرگزاری را به زبان آورد) بپرسید که از همه چیز اطلاع دارد و با برخی افراد در ارتباط است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار