652e4a2c 8cb7 4c02 8180 d984cb27d205

محمد مایلی کهن بازهم لب به اعترضا گشو و برای چندمین بار متوالی علیه کارلوس کیروش مصاحبه کرد.

اتفاقات روزهای اخیر در فدراسیون فوتبال و بحث استعفای کارلوس کی روش از راس کادر فنی تیم ملی در کنار انتقاداتی که این مربی از برخی مسئولان ورزش و فوتبال داشته است واکنش هایی را در پی داشت و در این میان محمد مایلی کهن نیز لب به انتقاد از این مربی پرتغالی گشود.
وی اظهار داشت: اتفاقاتی را این روزها می بینیم که شاید در هیج جای دنیا دیده نشود. کجای دنیا سرمربی تیم ملی درباره اعضای فدراسیون فوتبال و دبیر کل و دیگر اجزای فوتبال صحبت می کند؟ این آقا آیا در پرتغال هم جرات دارد درباره روسای فوتبال حرف بزند؟ البته ایشان موزامبیکی است و باید پرسید جرات دارد در موزامبیک  درباره مقامات فوتبال آنجا حرف بزند؟
وی در ادامه افزود: ایشان چه گلی بر سر فوتبال ما زده که درباره ایرانی ها اینگونه حرف می زند؟ آیا جام جهانی را برایمان فتح کرده است؟ البته باند سوپر مافیایی ایشان حمایتش می کند اما بهتر است بپرسیم چکار کرده که از همه طلبکار است؟ الان خیلی ها می پرسند چرا برای بازی های پرسپولیس 70، 80 هزار نفر به استادیوم می روند؟ به نظر شما چرا؟ برای اینکه پرسپولیس خوب بازی می کند. اما این آقای کی روش چه کار کرده است؟ بازی تیم ملی ما برابر ژاپن به زور 10 هزار نفر هم به آزادی نرفتند.از روزی که این مربی در راس تیم ملی قرار گرفته است کدام دفعه بخاطر تیم ملی صدهزار نفر به استادیوم رفتند؟ تیم ملی از وقتی ایشان آمده حتی یکبار هم استادیوم را پر نکرده است. علتش هم این است که تیم ملی نه زیبا بازی می کند و نه نتیجه می گیرد.
سرمربی سابق تیم ملی در ادامه بیان داشت: آقای سرمربی تیم ملی چند ماه در ایران است؟ بروید ببینید برای روزهایی که در ایران است چقدر حقوق می گیرد. پولی که ایشان می گیرد را بر تعداد روزهایی که در ایران بوده است را تقسیم کنید تا به یک مبلغ عجیب برسید. حقوق 12 ماه کار در ایران را می گیرد و مرخصی های ماهانه می رود و وقتی هم بر می گردد همه را به توپ می بندد. ایشان به گفته حامیانش برند است اما این برند در فوتبال ایران جواب نداده است.
مدیر فنی تیم امید افزود:بنده می خواهم بپرسم که اصلا انتخابات فدراسیون فوتبال ایران به8 ایشان چه ارتباطی دارد؟ ایشان مرئوس است و نه رئیس. ضمنا مگر قرار نبود که این مربی حرف نزند؟ پس چه شد؟ بدتر از همه اینکه این آقایان دروغ های بزرگی هم می گویند.آقا گفته است که برای نظارت بر تیم امید به قطر نرفته و برای کار دیگری به آنجا آمده بود، این در حالی است که رییس فدراسییون در مصاحبه های خود گفته بود که سرمربی تیم ملی برای نظارت بر کار تیم امید راهی قطر می شود! حالا چه کسی دروغ می گوید؟
مایلی کهن گفت: در قطر وقتی به تیم قطر باختیم بنده ضمن تبریک به تیم حریف در مصاحبه ای گفتم که به نظرم برخی بازیکنان حریف ما از نظر سنی بزرگتر از سن امید بودند که آقای کفاشیان در تهران مصاحبه کرد و گفت: مایلی کهن نباید آنگونه صحبت می کرد. چطور الان آقای کفاشیان صدایش در نمی آید؟ چرا الان نمی گوید آقای کی روش درباره مسایلی که به شما مربوط نیست حرف نزن و ساکت باش.آقای کفاشیان شما الان چرا ساکتی؟
وی در انتها بار دیگر به کارلوس کی روش اشاره کرد و بیان داشت:تخصص این مربی این است که تیمش را در گروه چهار تیمه پنجم کند.حتی تیم امید ما را در اینچئون همین ها آخر گروه بردند. آنوقت همه آن ویدئو را دیدند که در قطر بعد از گل ایران چه رفتاری نشان داد. البته مردم رفتار مربی تیم امید آقای خاکپور را هم بعد از بازی ها دیدند.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار