وریا غفوری

مدافع راست ملی پوش استقلال گفت: تیم ملی باید به گونه‌ای آماده حضور در جام جهانی شود که مردم ایران با تماشای بازی‌ها دوباره به این تیم افتخار کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری بازیکن ملی پوش تیم استقلال در گفتگو با سایت فدارسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی پنج ماه مانده تا آغاز جام جهانی روسیه صحبت‌هایی را مطرح کرد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* وضعیت تیم ملی پنج ماه مانده تا آغاز جام جهانی روسیه؟

تا پیش از آغاز جام‌جهانی و تا قبل از مرحله‌ای که پیش‌رو داریم، تیم ملی ایران به خاطر عملکرد خوب و نتایج کسب شده به عنوان قدرتمندترین تیم آسیا شناخته می‌شود اما برای جام‌جهانی ما باید درباره نوع و سطح دیگری از رقبا برنامه‌ریزی کنیم و نوع آماده‌سازی و تداوم حمایت از تیم ملی می‌تواند شرط این باشد که مثل الان دوباره همه از ایران به عنوان بهترین و قدرتمندترین تیم آسیا یاد کنند. ما باید خیلی جدی و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم تا بهترین نتایج را بگیریم و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.

* تمرینات ریکاوری بازیکنان ملی پوش پس از بازی‌های لیگ؟

محیطی در مجموعه "پک" ایجاد شده که کار را برای انجام تمرینات لذت‌بخش می‌کند و شما فکر می‌کنید در یک باشگاه خوب اروپایی تمرین می‌کنید. مجموعه شرایط چه به لحاظ امکاناتی و چه به لحاظ برنامه‌ریزی فنی به گونه‌ای است که بهترین شرایط را به لحاظ بدنی و ذهنی برای بازیکنان به وجود می‌آورد. ما به غیر از مسائل بدنی، از لحاظ ذهنی هم هر هفته به حضور در جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم و این به نظر من به عنوان یک بازیکن بهترین اتفاق ممکن است.

* تیم ملی تا آخرین لحظه به حمایت نیاز دارد

هر کس با به نوبه خودش به تیم ملی کمک کند. مدیران و مربیان باشگاهی، هواداران و رسانه‌ها می‌توانند کمک بزرگی به تیم داشته باشند. باید دست به دست هم بدهیم و تیم پرقدرتی را به جام جهانی بفرستیم؛ تیمی که دوباره باعث افتخار تک تک ایرانی‌ها در تمامی نقاط جهان باشد.

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار