علیرضا جهانبخش

آقای گل لیگ فوتبال هلند گفت: فوتبال هلند بهای زیادی به جوانان می‌دهد و شرایط را برای رشد استعدادها فراهم می‌کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در پایان فصل 18-2017 لیگ فوتبال هلند (اردویژه) تیم AZ آلکمار هلند توانست با قرار گرفتن در رتبه سوم سهمیه مستقیم لیگ اروپا را کسب کند و علیرضا جهانبخش مهاجم ملی پوش ایرانی این تیم با 21 گل زده و 12 پاس گل، موفق شد عنوان آقای گلی و بهترین پاسور این رقابت ها را ازآن خود کند.

جهانبخش با 33 تأثیرگذاری مستقیم روی گل‌های تیمش به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه انتخاب شد. در پایان دیدار مقابل زوله علیرضا جهانبخش کفش طلای مسابقات اردویژه و جایزه ویژه بهترین بازیکن فصل AZ را دریافت کرد.

مهاجم تیم AZ پس از پایان بازی نیز در جشنی که برای آقایی گلی او در باشگاه برگزار شده بود شرکت کرد. این جشن مختصر که بلافاصله پس از بازی برگزار شد، برای آقای گلی و همچنین خداحافظی او از هم بازیانش بود.

علیرضا جهانبخش

در ادامه صحبت های مهاجم ملی پوش کشورمان که اولین بازیکن آسیایی به شمار می رود که توانسته آقای گل لیگی معتبر در قاره سبز  شود را می خوانید:

* با اینکه در کنار زمین بازی می کنم آقای گل شدم!

امسال مسئولیتم در جلوی زمین بیشتر بود و توانستم شرایط بهتری داشته باشم و عملکردم را نسبت به قبل بهبود ببخشم، از این بابت خدا را شکر می‌کنم. به عنوان یک بازیکن کناری پاس گل را همیشه ترجیح داده‌ام اما امسال شرایطم کمی متفاوت‌تر بود و به سمت دروازه نزدیک‌تر بودم. می‌دانید من در کنار زمین بازی می‌کنم و در این شرایط توانستم به این عنوان برسم که این اهمیت کار را بیشتر می‌کند.

* نماینده فوتبال و ورزش ایران هستم

به عنوان نماینده فوتبال و ورزش ایران این افتخار را کسب کردم و تمام تلاشم این بود که بتوانم برای تیم مهم باشم و استعداد جوانان را نشان دهم. خدا را شکر مزد تلاش‌هایم را گرفتم اما در ادامه راهی طولانی در مسیر باشگاهی و تیم ملی دارم.

* به هلند آمدم تا پیشرفت کنم

از روز اولی که به هلند آمدم می‌خواستم پیشرفت کنم و قدم‌ها را پشت سر هم بردارم. همیشه به دنبال گرفتن تصمیمات حرفه‌ای و برداشتن قدم‌های عاقلانه بودم و سعی کردم احساسی تصمیم نگیرم و به دنبال پیشرفت باشم. فوتبال هلند بهای زیادی به جوانان می‌دهد و شرایط را برای رشد استعدادها فراهم می‌کند.

* با مشورت باشگاه بهترین تصمیم را برای آینده ام می گیرم

به همین خاطر به فوتبال هلند آمدم و ۲ سال خوب را در باشگاه نایمخن داشتم در ۳ سال گذشته در تیم آلکمار شرایطم خوب بود و چیزهای زیادی یاد گرفتم، هم‌تیمی‌هایم هم به من کمک کردند تا به این موفقیت برسم. هر بازیکنی روزی که به فوتبال می‌آید به دنبال اهداف خاص خودش است و آرزوهای بزرگی دارد من هم از این موضوع مستثنی نیستم و می‌خواهم قدم بعدی را بردارم که این کار بسیار سخت است. هنوز با باشگاه و مدیر برنامه‌هایم صحبت نکردم چرا که می‌خواستم تمام تمرکزم روی تیم و عملکردم باشد حالا باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد و چه پیشنهادهایی است تا با مشورت باشگاه و افراد قابل اعتمادی که می‌شناسم و بررسی‌های انجام شده تصمیم خوبی بگیرم.

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار