سید مجید حسینی

مدافع ملی پوش تیم استقلال گفت: آنالیزها کی روش فوق العاده است، مثلا در بازی با مراکش همان نکاتی که به بازیکنان منتقل کرد باعث شد تا تیم ملی به پیروی برسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدمجید حسینی مدافع ملی پوش استقلال با حضور در برنامه 2018 شبکه سوم با اشاره به این موضوع که متولد کرج نیست و در محله پیروی تهران به دنیا آمده است، صحبت های جالبی در خصوص بازی های جام جهانی، کارلوس کی روش و نحوه قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در جام جهانی کرد که در ادامه می خوانید:

* فکر می کردم فوتبالم نابود شد

من یکی از اهدافم از یک سال قبل این بود که در جام جهانی جزو 23 نفر و اگر شایسته باشم جزو 11 نفر اصلی باشم. البته همه چیز به تمرین کردن بر می گردد، زمان هایی در زندگی نا امید شده بودم مثل زمانی که از استقلال به راه آهن رفتم و در 3-4 بازی اول اصلا بازی نکردم و فکر می کردم فوتبالم نابود شد. خودم توقع زیادی از خودم داشتم و انگیزه هایم کم شده بود ولی کم کم همه چیز درست شد.

* خیلی ها به من گفتند به استقلال نرو!

مثلا زمانی که به استقلال برگشتم خیلی ها گفتند نرو چون منتظری و رابسون هستند و پادووانی هم به استقلال آمده و به تو بازی نمی رسد. تازه مگویان هم در استقلال بود ولی خودم تواناییم را می دانستیم. می خواستم به ذوب آهن یا سپاهان بروم ولی ماندم و تلاش کردم. البته منصوریان هم به من خیلی لطف کرد و به من بازی داد. با رفتن آقای منصوریان و آمدن شفر تلاش کردم سال خوبی داشته باشم که خوشبختانه ثمره آن را دیدم.

* گفتم همان بازیکنی باش که در استقلال بودی!

نمی شود گفت در جام جهانی استرس نیست و اگر این را بگویم درست نیست، من با خودم گفتم همان بازیکنی باش که در استقلال بودی، زمانی که اولین توپ رسید یک ضربه سر زدم و بلافاصله اعتماد به نفس پیدا کردم.

* پورعلی گنجی خیلی چیزها به من یاد داد

پورعلی گنجی خیلی چیزها به من یاد داد، روز بازی با مراکش که داخل زمین آمدم گفت هیچ چیز خاصی نیست و بازی خودت را انجام بده، او مثل یک برادر به من کمک کرد.

* پژمان رفت سرویس بهداشتی، کی روش من را به بازی فرستاد!

حقیقتا فکر نمی کردم بازی کنم. اول قرار بود منتظری به زمین برود ولی ظاهرا منتظری به سرویس بهداشتی رفته بود که من به زمین رفتم. قرار بود منتظری به زمین برود و واقعا قرار بود او بازی کند، وقتی او به سرویس بهداشتی رفت کی روش دید که من با انگیزه گرم می کنم و ابراهیمی هم در همان لحظات تعویض شده بود، به همین دلیل کی روش من را صدا کرد و گفت بیا و برو داخل زمین. بعد از بازی از منتظری تشکر کردم که در آن شرایط نیاز پیدا کرد که به سرویس بهداشتی برود!( باخنده).

* متوجه اینکه با پیراهن میلاد محمدی به میدان رفتم، نشدم!

من اصلا متوجه نشدم که در بازی با پرتغال با پیراهن میلاد محمدی بازی کردم.

* مصدومیتی که داشتم بسیار نادر بود!

مصدومیت من نادر بود! وقتی دکتر نوروزی در اینترنت سرچ می کرد می گفت چنین مصدومیتی در دنیا وجود ندارد! نوروزی و خانم محمدی خیلی برای من زحمت کشیدند، آنها به من گفتند پله پله به زمین بروی. من در فینال جام حذفی بازی کردم و نوروزی گفت سه روز باید کامل استراحت کنی. سپس در بازی با ذوب آهن به میدان رفتم و خوشبختانه تیام در آن مسابقه کار را برای استقلال در آورد و به برتری رسیدیم.

* نمی دانم پیشنهاد خارجی دارم یا خیر!

از زمانی که آمدم تلفنم خاموش بود و اصلا متوجه نشدم که پیشنهادی از اروپا دارم یا خیر. البته از الان دیگر تلفنم روشن است ولی به هر حال بعد از یک استراحت حتما تصمیم خواهم گرفت.

* کی روش نبود جوان ها دیده نمی شدند

از بچگی بازی سید جلال حسینی را می دیدم و به او تبرک می گویم. یک تشکر هم از کی روش می کنم که به جوان ها میدان داد و شاید اگر او نبود جوان ها فرصتی برای بازی در تیم ملی پیدا نمی کردند.

* آنالیزهای کی روش فوق العاده است

کی روش اصلا در مورد فرد با بازیکنان صحبت نمی کرد. مثلا" در مورد رونالدو یا بازیکنان اسپانیا. ولی آنالیزها او فوق العاده است، مثلا در بازی با مراکش همان نکاتی که به بازیکنان منتقل کرد باعث شد تا تیم ملی به پیروی برسد که این خیلی جالب بود.

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار