بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما باید برای جام ملت‌های آسیا کی‌روش را حفظ کنیم تا در این رقابت‌ها قهرمان شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی، لزوم تمدید قرارداد کی روش و .. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تمدید قرارداد کی روش

من کاری به مسائل جانبی ندارم و حرف‌هایی دارم که در آینده می‌زنم، اما اگر بخواهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم، باید بگویم که کی‌روش تحول خوبی در تیم ملی ایجاد کرده است و فدراسیون بدون شک باید قراردادش را تمدید کند. شاید ما در جام جهانی غیر از چند صحنه که مربوط به وحید امیری، مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر بود، چشم‌نواز بازی نکردیم، اما مقابل تیم‌های پرقدرت این جام نمایش خوبی داشت و عملکرد تیم ملی قابل قبول بود.

* استراتژی عالی کی روش

شما دیدید که عربستان برابر روسیه باز بازی کرد و شکست سنگینی خورد، شاید اگر ما هم تهاجمی بازی می‌کردیم شکست می‌خوردیم. این استراتژی کی‌روش بود که به تیم ملی کمک کرد و اگر طارمی آن فرصت را گل می‌کرد شگفتی عجیبی رخ می‌داد و ما به دور بعد می رفتیم. البته گل کردن توپی که در حال چرخش است، آن هم در شرایطی که دروازه‌بان حریف زاویه را تقریباً بسته بود، سختی‌های خودش را داشت و توپ هم روی پاس غیرتخصصی طارمی بود. شما شک نکنید که اگر موقعیت طارمی در سمت راست بود، صعود می‌کردیم.

* تغییر نسل در تیم ملی

کی‌روش به خوبی در تیم ملی تغییر نسل داد و 70 درصد این بازیکنان می‌توانند در جام جهانی بعدی بازی کنند. ما حتی در زمان حمله در کارهای ترکیبی هم نمایش خوبی داشتیم و این چیزها به خاطر مربی مثل کی‌روش است. ما باید برای جام ملت‌های آسیا کی‌روش را حفظ کنیم تا در این رقابت‌ها قهرمان شویم.

* درگیری کی روش و برانکو

 این مسائل حاشیه‌ای{چالش‌های اخیر میان کی‌روش و برانکو} چیزی نیست که من در موردش صحبت کنم و نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم.

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار