فدراسیون پرسپولیسی

در حالیکه پیش از این تیم محبوب فدراسیون و دولت به دلیل رفتار تماشاگرانش از یک بازی خانگی محروم شده بود، به ناگاه این محرومیت به صورت تعلیقی در آمد!

 

به گزارش استقلال نیوز؛ به نقل از فارس امروز سایت باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای عجیب اعلام کرد محرومیت هواداران پرسپولیس طبق حکم کمیته انضباطی تعلیقی است و هواداران این تیم محروم نیستند این درحالیست که روز 17 تیر که سایت فدراسیون خبر کمیته انضباطی را در مورد بازی سپاهان و پرسپولیس منتشر کرد از محرومیت هر دو تیم در یک بازی خانگی خبر داد.

بعد از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم پرسپولیس را علاوه بر جرائم مالی از برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگران محکوم کرده بود اما در همین حکم آمده بود این رأی قابل تجدیدنظر است. در این حکم تیم سپاهان هم به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگران محکوم شده بود که این موضوع همان زمان مطرح شد که تیم پرسپولیس در اولین بازی خانگی خود در لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم خواهد بود.

محرومیت لنگ

در تاریخ 17 تیرماه این خبر در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد، اما اعلام اینکه محرومیت پرسپولیس تعلیقی است، باعث تعجب شده بود، چرا که در حکم فدراسیون چنین موضوعی عنوان نشده بود، اما در اقدامی عجیب و با بررسی دوباره سایت فدراسیون، متوجه یک موضوع عجیب خواهید شد. در حالی که سایت فدراسیون فوتبال باید مرجع اخبار صحیح باشد، ولی در اقدامی آماتور و غیرحرفه‌ای در این خبر که 17 تیر در سایت فدراسیون منتشر شده دست برده‌اند و عنوان تعلیقی مقابل حکم پرسپولیس و سپاهان گنجانده شده است و این در حالی است که در خبر اصلی که در تاریخ 17 تیر منتشر شده بود، چنین جمله‌ای وجود نداشت.

محرومیت لنگ

با این اقدام غیرحرفه‌ای، حالا رسانه‌ها هم دچار چالش و مشکل شده‌اند، چرا که همه رسانه‌ها در 17 تیرماه این خبر را به نقل از سایت فدراسیون فوتبال کار کردند و حالا دست بردن در این خبر مشخص نیست با چه هدف و نیتی انجام شده است.

اخبار فوتبال ایران


 

مطالب مرتبط:

باز هم سیرک فوتبال ایران شروع شد/ پاداش خوش خدمتی های فتاحی با محرومیت مدیرعامل عدالتخواه!

در سکوت مدیران بی کفایت استقلال؛ وینفرید شفر به عدم محرومیت هواداران تیم دوم پایتخت اعتراض کرد!

کمیته فنی استقلال بیانگر هرج و مرج هیات مدیره، وزیر ورزش اما دنبال رفع محرومیت های تیم دوم پایتخت!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار