جلسه کمیته فنی استقلال

برگزاری جلسه کمیته فنی و نحوه انتخاب اعضای آن نشانگر هرج و مرج آشکار و چند دستگی حاکم در هیات مدیره این باشگاه بزرگ و مردمی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی بعدی این تیم در ساختمان باشگاه استقلال با حضور سیروس دین محمدی، حسن روشن، سهراب بختیاری زاده، جواد قراب، اکبر کارگر جم و علی جباری که به تازگی و به صورت مخفیانه به عضویت کمیته فنی استقلال در آماده اند، برگزار شد و البته بی‌نتیجه‌ به پایان رسید و در پایان نام کسی به عنوان سرمربی جدید استقلال و یا حتی گزینه اصلی این باشگاه اعلام نشد.

در حالی که امروز از ساعت 10 صبح اولین نشست اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال برای توافق با این باشگاه و ادامه همکاری با استقلالی‌ها انجام شده بود تمامی اعضای این کمیته رفتاری غیرمعمول با خبرنگاران رسانه‌های گروهی داشتند. از بین افراد حاضر در  این نشست تنها حسن زمانی پاسخگوی سوال خبرنگاران شد و سیروس دین‌محمدی با بی‌میلی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و بیژن طاهری هم با اصرار خبرنگاران و در حالی که قدم‌زنان به سمت خودرویش در حال حرکت بود با نمایندگان رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداختند.

در این بین دین‌محمدی و بیژن طاهری و البته سهراب بختیاری‌زاده خطاب به خبرنگاران گفتند که قرار است جواد قراب و علی جباری به عنوان پیشکسوتان و ریش سفیدان این باشگاه مقابل خبرنگاران قرار بگیرند و درمورد جلسه صحبت کنند ضمن آنکه آنها به عنوان سخنگو درمورد مسائل مختلف پاسخگو خواهند بود اما هنگامی که این دو نفر از باشگاه استقلال خارج شدند هیچ واکنشی نسبت به سوالات خبرنگاران نداشته و هنگامی که دوربین واحد مرکزی خبر قصد گفت‌وگو و با جواد قراب را داشت و خواست با وی صحبت کند وی با حالتی ناراحت در خودرویش را محکم کوبید و سپس گفت من کاره‌ای نیستم! و از راننده خواست محل باشگاه را ترک کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که خبرنگاران رسانه‌های گروهی حدود 3 ساعت پشت درب باشگاه استقلال منتظر خروجی جلسه کمیته فنی این باشگاه بودند.

پس از پایان این جلسه جواد قراب، عضو هیات مدیره استقلال و علی جباری، رییس کمیته‌ پیشکسوتان استقلال از پاسخگویی به خبرنگاران امتناع کردند تا مشخص شود این کمیته‌ خیلی هم منسجم نیست و قرار نیست از این کمیته‌ نتیجه‌ خاصی بیرون بیاید.

 

در ادامه صحبت های تنی چند از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال را می خوانید تا متوجه شرایط حاکم بر این باشگاه بشوید!

* بیژن طاهری:

پس از دیدار مقابل سپیدرود سرمربی تیم مشخص خواهد شد و باشگاه بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد. 7، 8 گزینه را بررسی کردیم و در 20 روزی که لیگ تعطیل است، یک سرمربی خوب خارجی به استقلال می‌آید تا هدایت تیم را به عهده بگیرد. فکر نکنم قرارباشد قراردادی با اعضای کمیته فنی بسته شود.

* سیروس دین‌محمدی

صحبت‌هایی خوبی در جلسه مطرح شد و قرار بر این است تا دو سه روز آینده سرمربی جدید تیم مشخص شود. صددرصد هیات مدیره از تصمیمات ما حمایت خواهد کرد. این طور نیست که کمیته فنی سرمربی انتخاب کند و در صورت عدم نتیجه گیری باشگاه این کمیته را مقصر بداند. ما مورد حمایت باشگاه هستیم. در مورد بستن قرارداد با باشگاه هم حرفی ندارم.

* محمد نوری

به نظر من باید یک مربی خارجی به استقلال بیاید. به هر حال سکوها متشنج است و شرایط طوری است که هواداران مربی خارجی و سطح بالا می خواهند. کسی که بتواند این تیم را متحول کند. فکر می کنم فاتح تریم تقریبا قطعی است. او قرار است در 48 ساعت آینده جواب دهد. فکر می کنم فاتح تریم انتخاب شود. ظاهرا وزارت ورزش اعلام کرده شرایط را مهیا و مبلغ تریم را پرداخت می کند. به هر حال وزارت ورزش قبلا به پرسپولیس زیاد کمک کرده و وقت آن است به استقلال نیز کمک هایی انجام شود. افتخاری به هواداران قول داده که این کار را انجام دهد. فکر می کنم مربی داخلی دیگر جواب ندهد، اگر مربی داخلی بیاید و نتیجه نگیرد، دوباره شعارها شروع می شود. بعد از بازی با سپیدرود سرمربی مشخص می شود. امیدواریم وزارتخانه همکاری لازم را داشته باشد تا استقلال هم به هدفش برسد. روی یک مربی ایتالیایی(والتر زنگا) هم برنامه ریزی هایی صورت گرفته است. ضمن اینکه فردی ادعا کرده فرانک رایکارد را با مبلغ پایینی به ایران خواهد آورد.

* حسن روشن

در پشت پرده چیزهایی وجود دارد. من اطلاع دقیقی ندارم؛ اما شنیده ام یکی از این بازیکنان جوانی که قرارداد 7 ساله هم با باشگاه امضا کرده، از شناسنامه پسر عمویش استفاده کرده است. چون من این را شنیده ام، دیگر ادامه نمی دهم. در این خصوص تحقیق می کنم و قطعا اگر در کمیته فنی سمتی بگیریم، این موضوعات را پیگیری می کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، ما هم نمی دانیم وقتی که نماینده باشگاه استقلال در ترکیه در حال مذاکره با فاتح تریم و مدیر برنامه هایش است، ماجرای کمیته فنی چیست و از کجا آب می خورد؟! ولی اگر کمی دقیق شویم و روی حضور حسن روشن(مصاحبه های چند روز گذشته اش را در سایت استقلال نیوز بخوانید) که منتقد شماره یک افتخاری است، زوم کنیم؛ متوجه می شویم افتخاری اصلا" در جریان تشکیل این کمیته نیست و 3 عضو دیگر هیات مدیره و در راس آن ها حسن زمانی به دنبال تشکیل چنین کمیته و چنین جلسه ای بودند! اینکه اکثر مدعوین به این جلسه از پاسخ به سوالی که در مورد قراردادشان بود طفره می رفتند به این دلیل بود که آن ها می دانند به جز افتخاری شخص دیگری در هیات مدیره حق امضا ندارد و تا مدیرعامل تیم نخواهد کمیته فنی ای در کار نخواهد بود!

حال سوال ما از جناب آقای وزیر و معاونش مازیار ناظمی(که چند روز قبل در اینستاگرامش ویدئویی از صحبت های وزیر ورزش منتشر کرد که صراحتاً اعلام می کردند به تیم و رنگ خاصی گرایش ندارد!) این است که چرا در مورد این مسائل و هرج و مرج و بلبشوی هیات مدیره استقلال که هر کسی ساز خودش را می زند و در حالیکه تیم نیاز به آرامش دارد هر روز حاشیه جدیدی از دل باشگاه بیرون می آید که مسبب اصلی اش هیات مدیره ناکارآمد و کارنابلد است، عکس العملی نشان نمی دهید؟! استقلال مانند بچه یتیمی شده که بازیچه دست امثال افتخاری و زمانی است و وزیر ورزش به عنوان مسئول اصلی ورزش کشور فقط در حال تماشای این وضعیت نکبت بار است و دم هم نمی زند!

البته وزیر ورزش به گفته هاشمی طبا(یکی از کاندیدای ریاست جمهوری این دوره) کارهای مهم تری دارد و وظیفه اش نیست به باشگاه 30 میلیونی استقلال رسیدگی کند! 30 میلیون هواداری که جناب وزیر با رای مستقیم بسیاری از آن ها به دولت تدبیر و امید که باز هم می گوییم بی تدبیری و ناامیدی اش به ما آبی ها رسیده، امروز متصدی وزارت ورزش است! بله آقای هاشمی طبا..! آقای وزیر کارهایی مهم تر از رسیدگی به وضعیت استقلال دارد! ایشان ابتدا باید به وضعیت تیم سوگولی اش که این روزها به حق، توسط فیفا نقره داغ شده رسیدگی کند، جریمه 10میلیاردی ژوزه را تسویه کند! برای پرداخت جریمه 4 میلیاردی سلطان دایو ایران به فکر چاره باشد و به فکر این باشد چگونه تیم دوم پایتخت را از جریمه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رها سازد؛ سپس اگر وقت کردند و حالشان خوب بود، به فکر استقلال بزرگ بیافتند!

وزیر عزیز، مسئول گرامی.. رُک بگوییم برای حرف تره هم خورد نمی کنند! عمل کن، عمل..! هیات مدیره ای که خودتان به استقلال آوردید و همانند غده سرطانی به جان این تیم بزرگ و هوادارنشان انداختید، را دور بیندازید! آقای وزیر به جای حرف زدن و وعده دادن، لطفا عمل کن! کاری کن که دعای خیر 30 میلیون استقلالی پشتت باشد. این میزها به کسی وفا نکرده که به شما وفا کند!

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سیامک
0 #1 سیامک 1396-07-03 21:55
آقای روشن واقعا استقلال امروز موضوعی مهم تر از قرارداد آن بازیکنی که 7 ساله بسته ندارد؟ یعنی مشکل شناسنامه یا قرارداد آن جوان بزرگتر از مصائب امروز این تیم است؟ چرا با مطرح کردن مسائل انحرافی هم خودت و هم تیم و هم هواداران را به هیچستان میبری؟ امروز وظیفه کمیته فنی در درجه اول تیم بزرگسالان است تیمی که در لیگ برتر بازی میکند برادر من پیشکسوت محترم بیرون که هستی دائم در رسانه ها علیه همه حرف میزنی برای کمک هم که می آیی باز به دنبال بهانه جویی و عیب یابی هستی؟ ضمنا چرا در این کمیته نامجو مطلق و زرینچه و پرویز مظلومی قرار ندارند؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار