سوپر کاپ اسپانیا 2017

دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا با برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا و قهرمانی مقتدرانه این تیم در سوپر کاپ اسپانیا 2017 به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا 2017 بین رئال مادرید قهرمان لالیگا و بارسلونا قهرمان جام حذفی از ساعت 01:30 بامداد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار شد. در این دیدار دیدنی رئال مادرید با ارائه دیداری برتر با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا شانس زیادی برای قهرمانی در این رقابت داشته باشد.

رئال مادرید که کریستیانو رونالدو را به دلیل محرومیت سنگین 5 جلسه ای در اختیار نداشت خیلی زود با شوت استثتنایی و مهار نشدنی آسنسیو به گل اول رسید. در ادامه و در دقایق پایانی نیمه اول کریم بنزما با استپ و شوتی تماشایی گل دوم رئال را به ثمر رساند تا نیمه اول با 2گل به نفع کهکشانی ها به پایان برسد.

در نیمه دوم تلاش دو تیم علی الخصوص بارسلونا برای گلزنی بی ثمر بود تا بازی با نتیجه 2 بر صفر به نفع میزبان به پایان برسد و رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا با تحقیر 5 بر یک بارسلونا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

 

● رئال مادرید 2-0 بارسلونا

□ مارکو آسنسیو 4, کریم بنزما 39

* در مجموع رئال مادرید 5 بر 1 قهرمان سوپر کاپ اسپانیا شد.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار