مقدماتی جام جهانی 2018

با اتمام دیدارهای مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا تکلیف تیم هایی که مستقیما" راهی روسیه شدند و تیم های راه یافته به پلی آف مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، با اتمام دیدارهای مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا تکلیف 9 تیمی که مستقیما" راهی جام جهانی شدند و همچنین 8 تیم راه یافته به مرحله پلی آف مشخص شد. حذف هلند و صعود ایسلند از مهم ترین اتفاقات مرحله انتخابی جام جهانی در قاره اروپا بود.

تیم های فرانسه، پرتغال، آلمان، صربستان، لهستان، انگلیس، اسپانیا، بلژیک و ایسلند با قرار گرفتن در رده نخست گروه های خود مستقیما" راهی جام جهانی شدند و تیم های سوئد، سوئیس، ایرلند شمالی، ایرلند جنوبی، دانمارک، ایتالیا، یونان و کرواسی با قرار گرفتن در دره دوم گروه های خود به مرحله پلی آف صعود کردند.

اسلواکی هم که در گروه F با انگلیس هم گروه بود، با کسب کمترین امتیاز در بین تیم های دوم گروه ها  با بد شانسی از راه یابی به مرحله پلی آف بازماند و جام جهانی را از دست داد.

جدول امتیازی تیم های راه یافته به پلی آف اروپا

بدین ترتیب سید بندی مرحله پلی آف اروپا با توجه به رده بندی امتیازی تیم های دوم گروه ها به صورت زیر خواهد بود:

سید 1: سوئیس، ایتالیا، دانمارک، کرواسی

 

سید 2: سوئد، ایرلند شمالی، یونان، ایرلند جنوبی

به گزارش استقلال نیوز، سه‌شنبه آینده(25 مهرماه) قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف در مقر فیفا در زوریخ انجام خواهد شد. بازی‌های رفت در روزهای 18 تا 20 آبان و بازی های دور برگشت در روزهای 21 تا 23 آبان برگزار می‌شود تا تکلیف 4 تیم دیگر اروپا در جام جهانی 2018 روسیه مشخص شود.

 

اخبار فوتبال جهان

دیدگاه‌ها  
Arsenal
+1 #1 Arsenal 1396-07-19 02:52
حذف ولز و بیل، هلند و روبن، و احتمالا آرژانتین و کلی بازیکن فوق العاده، جذابیت های 2018 رو کم میکنه ولی تا بوده همین بوده از جام جهانی 1970 که فرانسه و آرژانتین حضور نداشتند تا امروز هر ساله تیم های محبوب از رسیدن به این تورنمنت بزرگ محروم شدند امیدوارم حداقل امشب آرژانتین موفق باشه ندیدن مسی در روسیه سخته
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار