جیان لوئیجی بوفون

دروازبان افسانه ای فوتبال ایتالیا از پیوستن به پاری سن ژمن ابراز خشنودی کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، همانطور که انتظار می‌رفت جیان لوئیجی بوفون جمعه شب با پاری‌سن‌ژرمن قراردادی یک ساله بست که امکان تمدید آن برای سال دوم وجود دارد.

دروازبان 40 ساله و سابق تیم ملی ایتالیا که با پایان قراردادش با یوونتوس به 17 سال حضورش در بانوی پیر پایان داد، گفت و گویی کوتاه با سایت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن داشت که در ادامه می خوانید:

* پروژه جاه طلبانه پاریسی ها مرا متقاعد کرد

پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن برایم افتخاری بزرگ است. من برای اولین بار در دوران بازیگری‌ام کشورم را ترک می‌کنم و تنها یک پروژه جاه‌طلبانه مانند پروژه پاری‌سن‌ژرمن می‌توانست مرا متقاعد کند که چنین تصمیمی بگیرم.

* از اعتمان ناصر الخلیفی قدرانی می کنم

از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و رئیس آن به خاطر اعتمادی که به من نشان داده‌‌اند، قدردانی می‌کنم. پاری‌سن‌ژرمن در این چند سال اخیر واقعاً پیشرفت کرده است. این تیم، تیمی است که توانسته به قلب مردم نفوذ کند. من با خودم، تمام انرژی، تجربه و عطشم برای کسب پیروزی را آورده‌ام تا به باشگاه جدیدم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. با کمک هم‌تیمی‌ها و هواداران‌مان ما می‌خواهیم احساساتی فوق‌العاده را نه فقط در استادیوم خودمان بلکه در تمام دنیا منتقل کنیم. ما نماینده شهری فوق‌العاده مانند پاریس هستیم که مردم آن لیاقتش را دارند که این باشگاه را در قله دنیای فوتبال ببینند.

اخبار فوتبال جهان

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار