زین الدین زیدان

سرمربی رئال مادرید در یک اقدام غیر منتظره اعلام کرد فصل آینده با این تیم همکاری نخواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در اقدامی غیر منتظره و شوک آور در نشست خبری امروز اعلام کرد که سال آینده به همراه رئال نخواهد بود و از سمتش استعفا کرد.

این استعفا در حالی اتفاق افتاد که زیدان به تازگی برای سومین بار پیاپی با کهکشانی های شهر مادرید، قهرمان لیگ قهرمانا اروپا شده بود.

* فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از خداحافظی زیدان گفت:

زیدان دیروز از این تصمیم غیرمنتظره خود من را باخبر کرد ولی با این وجود ما همه طرف او هستیم. می دانم این تصمیمی غافلگیر کننده بود ولی تیم برای کسب موفقیت نیاز به تغییر دارد.امروز روز اندوهناکی است. بدون شک این تصمیم مرا ناراحت کرد. همیشه زیدان را به عنوان بازیکن و مربی دوست دارم. من زیدان را دوست دارم ولی کسانی که او را می شناسند می دانند که او تصمیمش را عوض نمی کند.

زین الدین زیدان

به گزارش استقلال نیوز، زیدان، سرمربی رئال مادرید امروز(پنجشنبه) در کنفرانس خبری از پیش تعیین نشده، خبر شوکه کننده‌ای به هواداران رئال مادرید داد؛ اینکه فصل آینده سرمربی کهکشانی‌‌ها نخواهد بود. متن صحبتهای زیدان در این کنفرانس خبری را در ادامه می خوانید:

* تصمیم گرفتم که فصل آینده به همراه رئال نباشم

تصمیم گرفتم که فصل آینده به همراه رئال نباشم. می دانم این تصمیم غیرمنتظره است ولی این تیم نیاز به تغییر دارد تا به موفقیت دست پیدا کند.

* از هواداران رئال تشکر می کنم

رئال تمام چیز را در طول زندگی ام به من داد و من در طول زندگی خیلی به این باشگاه نزدیک بودم. بعد از گذشت این ۳ سال به همراه رئال به نظرم ترک باشگاه تصمیم درستی است. رئال باشگاه بزرگی است و هر کسی که در اینجا حاضر می شود صددرصد توانش را برای تیم می گذاشت. دوست دارم با تمام کسانی که در رئال با آنها کار کردم تقدیر و تشکر کنم. رابطه خاصی با هواداران دارم و دوست دارم بار دیگر از آنها تشکر کنم.

* روزی به رئال باز خواهم گشت

بدون شک روزی به رئال باز خواهم گشت چون این باشگاه تمام چیز در زندگی ام را به من داد ولی الان وقت تغییر است. اکنون زمان آن رسیده است تا سبک بازی تیم تغییر کند تا به کسب موفقیت ها ادامه دهد. تمام بازیکنان از این تصمیم من با خبر هستند. با سرخیو راموس، کاپیتان تیم صحبت کردم و به بقیه بازیکنان پیام دادم. در این فصل لحظات سختی را در لالیگا گذرانیدم و تمام این اتفاقات باعث شد تا متوجه شوم اکنون بهترین زمان برای رفتن است البته این را می دانم که این تصمیم من برای بازیکنان راحت نخواهد بود. 

* فصل آینده استراحت خواهم کرد

به دنبال رفتن به باشگاه دیگری نیستم و در فصل آینده در هیچ جایی مربیگری نمی کنم. دلایل زیادی برای این تصمیم ندارم اصلا خسته نیستم. فقط به نظرم بهترین زمان برای خداحافظی الان است.

* دلم با رئال است

بدترین لحظه در فصل گذشته برایم شکست مقابل لگانس در جام حذفی بود. بهترین لحظه برایم در طول ۳ سال قهرمانیم در فصل گذشته در لالیگا بود. امروز روز اندوه ناکی برایم است و می گویم خداحافظ ولی دلم با رئال است. به نظرم من نمی توانستم به همراه رئال دیگر به موفقیت برسم به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفتم. این تصمیمی که گرفتم اصلا ربطی به اتفاقی که برای رونالدو افتاد، ندارد.

اخبار فوتبال جهان

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار