بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم که بعد از سال‌ها قهرمان شویم، به نظر من ایران و ژاپن مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا و اینکه ایران چقدر برای قهرمانی در این رقابت‌ها شانس دارد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* قطعا شانس زیادی برای قهرمانی در جام ملت ها داریم

ما تیم خوبی داریم و قطعاً شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. اعتقاد من این است که در این شرایط همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و بعد از جام ملت‌ها به اندازه کافی فرصت داریم تا انتقاد کنیم. برای تیم ملی قهرمان شدن در آسیا بسیار مهم است و الان این تیم نیاز به حمایت مردم و رسانه‌ها دارد.

* حرف های کی روش دلیل بر ترس نیست

کی‌روش می‌خواهد پله پله جلو برود و حرف‌های این مربی دلیل بر ترس نیست. همه مردم و رسانه‌ها از تیم ملی توقع قهرمانی دارند و امیدوارم که بعد از سال‌ها قهرمان شویم. به نظر من ایران و ژاپن مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

* تلخ ترین خاطره من مربوط به جام ملت ها آسیاست

تلخ‌ترین خاطره فوتبالی من مربوط به جام ملت‌های آسیاست که خط خوردم و هر وقت نام این تورنمنت به میان می‌آید، ناراحت می‌شوم! من قبل از جام ملت‌های 1984 توسط ناصر ابراهیمی خط خوردم و این در حالی است که قرار بود نامم در لیست نهایی قرار بگیرد. ما قبل از شروع این مسابقات با بوتوف بلغارستان یک بازی دوستانه انجام دادیم که من جای حمید علیدوستی به زمین رفتم. آقای ابراهیمی هم بعد از بازی گفت که من نفراتم را برای جام ملت‌ها انتخاب کردم و آنهایی که بازی کردند، در لیست من قرار می‌گیرند. آقای ابراهیمی بعد از بازی با بوتوف به من گفت که برای بحث خروج از کشورم اقدام کنم، چون آن زمان سرباز بودم. یادم می‌آید که فرشاد پیوس در ستاد مشترک ارتش آشنا داشت و با هم به آنجا رفتیم تا برگه خروج را بگیرم. جمعه شب بود که با خانواده و آشنایان خداحافظی کردم و روز شنبه در مجله کیهان نوشته بود که من خط خوردم! این موضوع برایم باورکردنی نبود به همین دلیل دنیای ورزش را هم خریدم که دیدم خط خوردم. نرفتن به جام ملت‌ها تلخ‌ترین خاطره من از فوتبال است.

 

اخبار جام ملت های آسیا 2019

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار