بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

بازیکنان تیم ملی بعد از برد دو گله برابر ویتنام گفتند: امروز از نظر تیمی خیلی خوب بودیم و عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان ملی پوش درباره پیروزی دو گله تیم ملی مقابل ویتنام در جمع خبرنگاران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* محمدحسین کنعانی زادگان

ویتنام تیم با شخصیت و خوبی بود. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و فکر می‌کنم این فرصت آخر آنها بود.
وی افزود:‌ با نظم و دیسپلین خوبی وارد بازی شدیم. مهم این بود که اول از همه گل نخوردیم و در ادامه توانستیم گل هم بزنیم تا این برد را به هوادارن تقدیم کنیم و باعث شادی میلیو‌ن‌ها ایرانی شویم.

وی در مورد اینکه بازی عراق به نوعی یک بازی انتقامی است‌، گفت: بله درست است. همه بازی‌ها سخت هستند. ما بازی به بازی و پله به پله حرکت می‌کنیم. دومین فینال را پشت سر گذاشتیم و حال به دنبال کسب نتیجه در فینال سوم تیم ملی ایران هستیم.

* احسان حاج صفی

خدا را شکر دومین بازی را هم با برد پشت سر گذاشتیم. ویتنام نسبت به یمن تیم بهتری بود و در دقایقی از بازی ما را تحت فشار قرار داد اما خدا را شکر با این پیروزی صعودمان قطعی شد.

باید از امروز برای بازی با عراق که نسبت به دو حریف قبلی تیم بهتری است، آماده شویم. عراق را آنالیز می‌کنیم و امیدوارم آخرین بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا با صدرنشینی راهی مرحله اصلی شویم.

نمی‌توان پیش‌بینی کرد چند گل می‌زنیم. کمی روی موقعیت‌ها بی‌دقت بودیم وگرنه می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مهم سه امتیاز بود از امروز باید برای مرحله اصلی آماده شویم.

روی ساختار دفاعی خیلی کار کرده‌ایم هدف ما اول گل نخوردن و سپس گلزنی است. در این دو بازی به اهداف‌مان رسیده‌ایم و امیدوارم در دیدار مقابل عراق هم آن را تکرار کنیم و تا دیدارهای پایانی بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و حالا دو فینال از 7 فینال را پشت سر گذاشته‌ایم و از امروز تمام تمرکزمان روی فینال سوم با عراق است.

* مرتضی پورعلی گنجی

خداراشکر می‌کنم که ۳ امتیاز بازی را گرفتیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم؛ مهمترین چیز کسب ۳ امتیاز بود، ویتنام در بازی با عراق هم نشان داد که بازیکنان خوبی دارد، آنها از بازی ما با یمن سورپرایز شده  بودند. در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، در نیمه دوم هم بازی را کنترل کردیم که خداراشکر گل دوم را زدیم و پیروز شدیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی نسبت به بازی با یمن شرایط بهتری نداشت، عنوان کرد: ویتنام خیلی بهتر از یمن بود، بازیکنان ویتنام اگر قد و هیکل بهتری داشتند می‌شد اسم این تیم را تیم دوم کره یا ژاپن گذاشت و اینکه نمی‌گویم بازی بدی داشتیم اما خداراشکر توانستیم بازی را کنترل کنیم، حریف نسبت به یمن بهتر بود و امیدوارم روند تیم ملی همین‌گونه ادامه داشته باشد و بازی با عراق را هم ببریم و با تیم بهتری در مرحله بعد بازی کنیم.

* مهدی طارمی

بازی خوبی بود. توانستیم دو گل به حریف بزنیم. حداقل یک گل دیگر می‌توانستیم بزنیم تا نتیجه بهتری بگیریم اما اینطور نشد. در کل خدا را بابت این پیروزی شکر می‌کنیم.

یمن یک مقدار بازتر بازی کرد. این امید آخر ویتنام بود وآنها به همین دلیل دفاعی بازی کردند و کارمان سخت‌تر شد. در کل خوشحالم که موقعیت‌های خوبی داشتیم و برنده شدیم.

دربازی با عراق هم ان شاءالله بتوانیم برنده شویم.

* امید ابراهیمی

تلاش کردیم این بازی را مثل بازی قبلی ببریم و هدف ما این بود که از این گروه صعود کنیم و حالا به بازی با عراق فکر می‌کنیم. خوشبختانه از این گروه صعود کردیم و امیدواریم بازی با عراق را هم ببریم و در مراحل بعد نتایج بهتری بگیریم.

ما بازی قبل این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از تیم‌های سخت کوش هستند و زیاد می‌دوند. ما می‌دانستیم کار راحتی مقابل ویتنام نداریم اما باید می‌بردیم و به نظرم بد هم بازی نکردیم. ما به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم و حالا برای بازی با عراق آماده می‌شویم.

عراق تیم خوبی است و دوره قبل جام ملت‌ها ما با بدشانسی از این مسابقات کنار رفتیم. اما امسال شرایط فرق می‌کند. و تیم خوبی داریم. تلاش می‌کنیم تا مقابل عراق هم بازی خوبی انجام دهیم و به عنوان صدرنشین از این گروه به مرحله بعد برویم.

این بازی‌ها در ذهن همه می‌ماند و من هم دوست دارم در این جام ملت‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. مطمئنا نتیجه گرفتن از این بازی‌ها برای تیم ملی ایران و مردم کشورمان خیلی خوب است و برای بازیکنان یک اتفاق ویژه خواهد بود چرا که در تاریخ ثبت خواهد شد.

* اشکان دژاگه

بعد از مسابقه اول در مسابقه دوم هم خوب بود این بازی را بردیم و حالا به بازی سوم فکر می‌کنیم. در بازی بعد بازی سختی در انتظار ما خواهد بود. بازی مقابل عراق همیشه در سطح بالایی قرار دارد و حالا باید ما برای این مسابقه مهم 4 روز فرصت ریکاوری داریم و با تمرکز بالا به فکر بازی با عراق هستیم.

می‌دانم این بازی بهترین و حساس‌ترین این گروه خواهد بود همانطور که گفتم بازی با عراق در سطح بالایی برگزار می‌شود. 4 سال پیش بازی فشرده و سختی مقابل این تیم داشتیم. باید ببینیم چه اتفاقی برای این بازی خواهد افتاد.

در شرایط روحی و بدنی خیلی خوبی قرار داریم، 6 امتیاز داریم باید تلاش کنیم در بازی سوم هم به هدف‌مان برسیم.

او وظیفه‌اش را انجام می‌دهد، مهاجم است و باید گلزنی کند. الان حس می‌کنم باید بازی به بازی پیش برویم. استرالیا، کره، ژاپن، بهترین‌ها هستند اما الان باید تمرکزمان برای بازی با عراق باشد.

* سامان قدوس

گل زنی برای من اولویت نیست بلکه برای من مهم موفقیت تیم ملی است. امروز از نظر تیمی خیلی خوب بودیم و عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم.

بازی با عراق برای ما یک بازی انتقامی خواهد بود چرا که در دوره قبلی این بازی‌ها همین تیم عراق تیم ایران را حذف کرد. خودم تلاش می‌کنم که از حالا تمرکزم را روی بازی با عراق بگذارم چون می‌دانیم که بازی سختی در انتظار ماست.

بازی سختی با عراق داریم اما امیدوارم هواداران ایرانی حمایت خوبی از ما انجام دهند و ورزشگاه را پر کنند. هواداران از ما حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

امیدوارم این اتفاق بیفتد اما مسابقات سنگین و پر فشار است. تیم‌های زیادی هم مدعی قهرمانی در این بازی‌ها هستند امام تمرکز ما روی بازی با عراق است و از الان تمرکز ما روی قهرمان شدن نیست. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

* سردار آزمون

بازی سختی بود و ویتنام تیم خیلی خوبی بود و برای فوتبال بازی کردن آمده بودند اما ما با آنالیز خوبی که داشتیم توانستیم به پیروزی برسیم و ۳ امتیاز خوب را بگیریم.

برایم مهم نیست که چه کسی آقای گل می‌شود یا گل می‌زند، مهم موفقیت تیم ملی است. اگر من گل می‌زنم زحمت تمام بچه‌هاست و اگر بازیکن دیگری هم گل بزند من خوشحال می‌شوم. فقط مهم این است که تیم برنده شود.

نگاه ما به هر بازی مانند فینال است، امیدوارم مقابل عراق هم بهترین نتیجه را بگیریم.

نمی‌خواهم بگویم برادران خودم چون من از آنها کوچکترم اما برادران خودم خوب کار می‌کنند و من چون مهاجم هستم ۹۰ درصد توپ‌ها به مهاجمان می‌رسد. از گلزنی‌ام خیلی خوشحالم اما مهمتر از گلزنی برای ما موفقیت تیم ملی است و خداراشکر که ۳ امتیاز را گرفتیم.

من هر موقع که در بازی حضور دارم هیچ وقت متوقف نمی‌شوم، همیشه دوست دارم که حرکت کنم، خدا گفته از تو حرکت از من برکت و من حرکت می‌کنم تا خدا به من برکت بدهد و خداراشکر در همه بازی‌ها باید بهتر از این هم بازی کنم.

خدا شاهد است که من راجع به فوتبال حرف نمی‌زدم، خیلی‌ها میخواستند من را به حاشیه بکشانند اما من با خانواده‌ای که داشتم و صحبت‌هایی که با پدرم و مربیان می‌کردم به من گفتند که چگونه باید رفتار کنم، این انتقادهای الکی نه فقط در مورد من بلکه شاید بازیکنی ۱۸ ساله باشد، باید کاری کنیم که بازیکن پیشرفت کند، در اروپا وقتی جوانی به جایی می‌رسد همه تلاش می‌کنند که او به مقامات بالا برسد اما در ایران اینگونه نیست، وقتی کسی به جایی می‌رسد همه می‌خواهند او را بزنند اما شاید ندانند که تاکتیک تیم ملی در مورد چه بوده و چه کاری انجام می‌دهیم، کسی در مورد اینها حرف نمی‌زد اما کسانی هم بودند که از من حمایت کردند و دستشان درد نکند و دست تک تکشان را می‌بوسم، امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی قهرمان آسیا شود.

هیچوقت نمی‌بینید که من به مربی اعتراض کنم من نسبت به داور معترض بودم، ما به هرکسی در زمین می‌خوردیم کارت زرد نشان می‌داد، یعنی چه؟! موقعی که می‌خواستم بیایم بازیکن حریف با کف پا روی سر مهدی ترابی آمد، سر آن مسئله داشتم بحث می‌کردم، داور هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌داد، کارت زردهایی که به ما نشان داد بی‌مورد بود، اگر موردی داشت مشکلی نبود.

اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار