AtleticovDeportivo

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه هفته بیست و نهم لالیگا اسپانیا امشب در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید، اتلتیکومادرید تیم دوم جدول رده بندی برای حفظ فاصله امتیازی با بارسلونا صدرنشین به مصاف دیپورتیوو لاکرونیا رفت.

 

در این دیدار که از ساعت 23:00 به وقت ایران برگزار شد شاگردان دیگو سیمئونه با انجام یک بازی برتر موفق شدند مهمان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند و همچنان با 8 امتیاز اختلاف در تعقیب بارسلونا باشند. اتلتیکومادرید سه شنبه این هفته در بازی برگشت مرحله 1/8نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان آیندهوون هلند است.

ترکیب اتلتیکومادرید: جان اوبلاک، دیگو گودین، خوزه ماریا خیمز، فلیپه لوئیز، خوان فران، کوکه، گابی، سائول نیگوئز، یانیک فریرا کاراسکو(اولیور تورس 79)، آنتون گریژمان(ماتیاس کران ویتر 65)،  ویتو( آنخل کوره آ 58)

ترکیب دیپورتیوو لاکرونیا: جرمن لوکس، آلخاندرو آریباس، آلبرتو لوپو، لائوره، مانوئل پابلو(روبر 59)، سلسو بورگس، پدرو موسکوئرا، آلکس برگانتینوس(لوئیس آلبرتو 59)، فده کارتابیا(اوریول ریرا 74)، جاناتان رودریگز، فیصل فجر

 

* گل اول اتلتیکو مادرید در دقیقه 18 توسط سائول نیگوئز با پاس فلیپه لوئیز برزیلی به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.(1-0)

* آنتون گریژمان فرانسوی در دقیقه 60 با پاس کوکه گل دوم اتلتیکو را به ثمر رساند تا خیال دیگو سیمئونه از بابت پیروزی راحت شود.(2-0)

* گل سوم و پایانی اتلتیکومادرید را آنخل کوره آ که به عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود در دقیقه 83 با پاس گل گابی به ثمر رساند و بازی با همین 3 گل به پایان رسید.(3-0)

 

با این نتیجه اتلتیکومادرید 67 امتیازی شد و همچنان با 8 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول تثبیت کرد و دیپورتیوو نیز با این شکست 33 امتیازی و در رده 13 جدول باقی ماند. احتمال سقوط 2 پله ای دیپورتیوو پس از اتمام بای های این هفته در جدول رده بندی لالیگا زیاد است.

1

2

3

4

5

6

7

8

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار