2359994 w1به گزارش استقلال نیوز، سه شنبه شب در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند.

 

در یکی از دو دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه آلیانز آره نا یا Fußball Arena شهر مونیخ با قضاوت کونیت چاکیر ترکیه ای و در دمای 9 درجه سانتی گراد بالای صفر و رطوبت 84% دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند که در پایان با برتری دو بر یک بایرن مونیخ به پایان رسید.

 

ترکیب بایرن مونیخ: مانوئل نویر، جرومه بواتنگ، خاوی مارتینز، دیوید آلابا، فیلیپ لام، ژابی آلونسو، آرتورو ویدال، داگلاس کاستا(کینگزلی کومان73)، فرانک ریبری، توماس مولر، رابرت لواندوفسکی

ترکیب اتلتیکومادرید:جان اوبلاک، دیگو گودین، خوزه ماریا خیمنز، فلیپه لوئیز، خوان فران، کوکه(استفان ساویچ 3+90)، گابی، آگوستو فرناندز(یانیک فرناندو کاراسکو 46)، سائول نیگوئز، آنتون گریژمان(توماس پارتی 82)، فرناندو تورس

 

* بازی با حملات گسترده بایرن مونیخ آغاز شد به طوریکه توپ همواره روی دروازه اتلتیکو بود و شاگردان سیمیئونه تنها به ضد حملات دل بسته بودند.

* روی یک ضربه آزاد بدست آمده پشت محوطه جریمه اتلتیکومادرید، ژابی آلونسو با یک ضربه تماشایی که در بین راه با برخورد به خیمنز مدافع اتلتیکو تغییر مسیر هم داد در دقیقه 31 گل اول بازی برای مونیخی ها به ثمر رسید.(1-0)

* کرنر ارسالی کاستا روی دروازه با خطای پنالتی خیمنز روی گارسیا همراه بود. توماس مولر پشت ضربه پنالتی بدست آمده ایستاد و ضربه او را جان اوبلاک دروازبان اتلتیکو با یک شیرجه تماشایی دفع کرد.

* همکاری زیبای گریژمان و فرناندو تورس در میانه میدان و پاس در عمق تماشایی تورس از بین مدافعان بایرن مونیخ، در موقعیت مشکوک به آفساید آنتوئین گریژمان را از 40 متری در موقعیت تک به تک با نویر قرار داد و او با یک بغل پای تماشایی به سمت راست دروازه بایرن بازی را یه تساوی کشاند.(1-1)

* ارسال آلابا از سمت چپ روی تیر دوم دروازه اتلتیکو روی سر ویدال فرود آمد و او با یک پاس تماشایی با ضربه سر برای رابرت لواندوفسکی او را مقابل دروازه خالی قرار داد و او به سادگی هر چه تمام تر با ضربه سر در دقیقه 74 گل دوم بایرن را به ثمر رساند.(2-1)

* فرار تماشایی فرناندو تورس از سمت چپ که با تکل خاوی مارتینز در بیرون محوطه جریمه متوقف شد ولی داور مسابقه خطای پنالتی را اعلام کرد که فرناندو تورس پشت ضربه پنالتی ایستاد و اینبار نویر با یک شیرجه تماشایی به سمت راست خود ضربه پنالتی را دفع کرد تا بایرنی ها همچنان امیدوار به جبران نتیجه باقی بمانند.

 

● بایرن مونیخ 2-1 اتلتیکومادرید
□ ژابی آلونسو 31, رابرت لواندوفسکی 74

□ آنتوئین گریژمان 54

* توماس مولر در دقیقه 34 یک ضربه پنالتی را برای بایرن مونیخ از دست داد.

* فرناندو تورس در دقیقه 84 یک ضربه پنالتی را برای اتلتیکومادرید از دست داد.

* در مجموع اتلتیکومادرید با نتیجه 2-2 و با توجه به قانون گل زده در خانه حریف به فینال این رقابت ها صعود کرد

 1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

13 1

14

15

16

17

18

19

20

 

 

دیدگاه‌ها  
siroan
+1 #1 siroan 1395-02-15 01:23
مرسی آقا مهدی بابت عکسها و مطلب قشنگت . رئال هم میاد بالا چه فینالی بشه یه فینال تمام مادریدی.
نقل قول کردن
arsenal
0 #2 arsenal 1395-02-15 01:38
ای بدم میاد از این سیمونه ای بدم میاد مردک
نقل قول کردن
Metti-Totti
0 #3 Metti-Totti 1395-02-15 01:44
عالی بود.. سیمئونه و بازیکناش فوق العاده ن
نقل قول کردن
سعید تاجی
0 #4 سعید تاجی 1395-02-15 01:46
ای بگردم اتلتیک دهن گواردیولا رو سرویس کرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار